שף אידי ישראלוביץ' פתח מסעדת חוף חדשה באשדוד

אחרי ההצלחה של מסעדת הדגים באזור התעשייה והמסעדה הכשרה במרינה באשדוד, השף והמסעדן אידי ישראלוביץ' מתפשט גם אל חוף הגולשים, עם מסעדת "החוף"

שף אידי ישראלוביץ', מי שהקים את מסעדת הדגים באזור התעשייה והמסעדה שף אידי ישראלוביץהכשרה במרינה באשדוד, החליט לרגל חגיגות ה- 30 ל"אידי", לפנות לקהל לקוחות יותר צעיר, ופתח את "החוף", מסעדת חוף עם אווירה צעירה ותוססת ותפריט עשיר ומגוון ממטבחו של השף. 

שטח המסעדה 500 מ"ר, כולל מועדון צלילה שנבנה ע"י "המרינה הכחולה", מקומות ישבה על החוף, שמשיות וחוף ספורטיבי באדיבות ובחסות עיריית אשדוד המפתחת את החוף, ומפעילה תאורת חוף מיוחדת ומשחקי חוף.

אידי מספר על המסעדה החדשה: "למסעדת "החוף" יש שני צדדים. ביום "החוף" פועל כמקום ספורטיבי, עם מגרשים של כדור-עף, חוף שיזוף, מקומות ישיבה על החוף הלבן ומוזיקת רקע צעירה. בערב "החוף" הופך למקום בילוי אטרקטיבי לבליינים צעירים מאזור הדרום והמרכז עם מוזיקה טובה, שתייה, וכמובן אוכל משובח".

במקביל החליט השף לפתוח במסורת של קבלת שבת מדי יום שישי ב"חוף". קבלת השבת תחל בשעה 14:30 בצהריים ותימשך עד כניסת שבת, כשהיא מתאימה לכל הגילאים, ותכלול מגוון אטרקציות.

בין הפעילויות במקום: שעת אירובי וכושר, מגוון רחב של משחקי חוף כמו כדור-עף חופים ופוצי-בולי (משחק כדורגל חופים ברזלאי), מופעי ג'אגלינג, מופעי מוזיקה של להקת מתופפים, עמדת די.ג'י, וכמובן תפריט עשיר עם האוכל ממטבחו של השף אידי ישראלוביץ’'.

החוף
חוף הגולשים אשדוד
טל. 08-9107661

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר