כאשר שף אסף גרניט הגיע לצילומים עבור קמפיין חדש של מותג נעמן בכיכובו. הוא מצא שם גרסה שלו כילד – מיני-אסף. הוא התעשת מהר, ואמר: "אנחנו מצלמים קמפיין לקראת ראש השנה, אך מאז ה-7.10 שום חג כבר לא יהיה אותו דבר. נכון, כולנו מנסים להמשיך בשגרה, יוצאים לבלות, הולכים למסעדות, אבל זו שגרת חיים בצל המלחמה והמחשבה על החטופים לא עוזבת לרגע".

הקמפיין של נעמן בהשקעה מדווחת של כמיליון שקלים, בכיכובם של אסף גרניט והילד אור תני, נועד לתת הצצה לקולקציית ראש השנה של המותג. הקמפיין בהובלת משרד הפרסום יהושע TBWA והפקת קסטינה בבימוי יניב פסקל, יעלה בימים הקרובים לטלוויזיה ולדיגיטל.
סיגל אורון, מנכ"לית חטיבת נעמן, אומרת: "אסף גרניט מלווה את מותג נעמן כבר שבע שנים, והוא הרבה יותר מפרזנטור עבורנו. הוא בוחן אישית ובצורה יסודית כל סיר ומחבת, בודק את האיכות, את חוויית הצרכן המתקבלת מהשימוש במוצרי נעמן ומאשר אותם לשיווק בחתימתו. הקמפיין החדש משלב הנוסף לקריאייטיב את הכריזמה של אסף וכישורי המשחק והקסם שלאור תני בן ה-8 בתפקיד אסף-ילד".





