שף יאיר שרון הצטרף לצוות השפים של בית ספר דן גורמה

שרון מלמד בקורסי אמנות הבישול (לדירוג מקצועי סוג 1), קורס בפיקוח ובמימון משרד התמ"ת, ובקורס בישול ביתי מקצועי המיועד לחובבי בישול

שף יאיר שרון הצטרף לסגל ההוראה בדן גורמה, המרכז הישראלי ללימודים קולינריים בחיפה מרשת מלונות דן. סגל ההוראה מונה 15 שפים מקצועיים.
שרון מלמד בקורסי אמנות הבישול (לדירוג מקצועי סוג 1), קורס בפיקוח ובמימון משרד התמ"ת, ובקורס בישול ביתי מקצועי המיועד לחובבי בישול.

שף יאיר שרון, בן 35, תושב חיפה, נשוי לגילית, דיאטנית קלינית, ואב לשני ילדים, החל את דרכו בעולם הקולינרי בצרפת, בה חי במשך שש שנים, ושם רכש את השכלתו המקצועית.
הוא בוגר תוכנית ניהול ואמנות הבישול בבית ספר לבישול בליון, בניהולו של השף פול בוקוז. שרון צבר את ניסיונו המקצועי במסעדות ברחבי צרפת, כמו מסעדת "מישל רוסטאן" של השף מישל רוסטאנן (בעל 2 כוכבי מישלן), ובמסעדת "לה דובלייר" בעיר טור בעמק הלואר, שם עבד כסו-שף.
לדברי שרון, השהות בצרפת עיצבה את גישתו למטבח המקצועי ואת אופיו המקצועי. בארץ היה בעבר שף מסעדת "רנה" בחיפה.

לתלמידיו בדן גורמה הוא שואף להקנות יסודות בבישול הצרפתי הקלאסי לצד גישה "פתוחה" שמעודדת את הטבחים הצעירים לא לפחד מהעבודה, להיות פתוחים לטעמים, להיחשף למוצרים חדשים, לראות את הכיף שבחוויית היצירה, ולאהוב את המטבח.
הוא עצמו אוהב למזג במטבח טעמים מקומיים עם טעמים צרפתיים קלאסיים. חומרי גלם מועדפים עליו הם דגים ופירות ים. הדבר שהכי מרגש אותו בעבודה היא הספונטניות, כאשר מנה מצוינת יוצאת תחת ידיו ממה שיש במקרר, והריגוש שבשילוב בין טעמים ומרקמים ובין מטבחים אתניים שונים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר