שף ליאון אלקלעי יוביל את בוננזה – רשת מזון מהיר חדשה תוקם בהשקעה של 5 מיליון שקל

הרשת החדשה, שפותחת בתחילת פברואר את סניפה הראשון ברחוב קרליבך בתל אביב, תציע אוכל מקסיקני מהיר מחומרי גלם איכותיים

הרשת החדשה, שפותחת בתחילת פברואר את סניפה הראשון ברחוב קרליבך בתל אביב, תציע אוכל מקסיקני מהיר מחומרי גלם איכותיים.

בוננזה, רשת מזון מהיר חדשה שתציע ראפים להרכבה עצמית תוקם במהלך 2007 בהשקעה כוללת בסך 5 מיליון שקל. הסניף הראשון של "בוננזה" נפתח במהלך חודש פברואר בצומת הרחובות המרכזי קרליבך ולסקוב בתל-אביב וישמש כפיילוט לכל הרשת.

הרשת החדשה הינה בבעלות גיורא נפתלי, מבעלי מי עדן ורשת לחם ארז; מאיר עומר, לשעבר מנכ"ל ברגר קינג וממקימי הרשת בישראל; ויואב טבת, לשעבר ממנהליה של מסעדת סטפן בראון התל אביבית וזכיין של מותג האופנה אינסייט בישראל. בכוונת בעליה לפתוח במהלך 2007 חמישה סניפים נוספים בבעלות חלקית בתל אביב, ירושלים, חיפה והרצליה.

את התפריט של הרשת החדשה הרכיב שף ליאון אלקלעי, ויתבסס על ראפים להרכבה עצמית מקמח מלא ומקמח תירס, מנות נלוות וסלטים בריאים. אלקלעי, מהשפים המובילים בישראל, היה בעליה של מסעדת ”גרגנטואה” המיתולוגית ביפו וכיכב בתוכנית הבישול ”אצל ליאון” בערוץ 2.

לדברי אלקלעי: "לקחנו את המוצר הכי מקסיקני – טורטיה – השארנו את הגוואקמולי ואת הסלסה, ושינינו את השאר על פי הטעם הישראלי. זאת, תוך שמירה על העיקרון שלנו: לייצר אוכל מהיר מחומרי הגלם משובחים וטריים".

התפריט של המקום מציג עירוב של השפעות אסיאתיות, מקסיקניות ומזרח תיכוניות, כולן מגולגלות בטורטיה. בין המנות: נאצ'וס עם סלסה או גווקאמולי (12 שקל) מעורב ירושלמי (25 שקל), פילה בקר (30 שקל), עוף עם בהרט/נטורל/במשרת חלב קוקוס וקארי (22 שקל), כנפי עוף ברוטב ברביקיו ביתי (18 שקל).

צמחונים יוכלו לדגום מילוי של אגרול בטורטיה ומנה של סביח, שתיהן ב – 19 שקל, סלט ירוק (10 שקל) או צ'יפס (13 שקל). בין הקינוחים שמכינים במקום תמצאו מלבי (12 שקל) וטראפל שוקולד בחלב קוקוס (14 שקל).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר