שף צ'רלי פדידה מאוליב ליף ישלב גורמה ומרוקו בכנען ספא בצפת

במסגרת סוף השבוע, גם הספא של המלון מצטרף לחגיגה, ומעניק למזמינים שני לילות טיפול חינם במשך 45 דקות, הכולל שימוש באחד המרכיבים האותנטיים של חומרי הגלם מהמטבח, דוגמת עיסוי בשמן סומסום ופולי קפה, עיסוי בדבש ובזית, ואמבט שוקולד

שף צ'רלי פדידה (בתמונה: מימין) ממסעדת "אוליב ליף" בשרתון תל אביב, יגיע לסופ"ש במלון ספא כנען בצפת, ויגלה לאורחים את סודות הגורמה העילי. במהלך הסופ"ש שיתקיים בתאריכים 29 ו0 30 בינואר תוכלו להכיר את פדידה אישית בקוקטייל מיוחד, לטעום את סוד הקסם בשיתוף פעולה נדיר עם שף המלון יהודה תמיר (בתמונה משמאל), ולהשתתף בסדנת גורמה שיעביר פדידה.

שף צ'רלי פדידה מוביל את הסגנון הקולינרי של מסעדת אוליב ליף עם שילובים בין מסורת הגורמה האירופאית לבין טעמים מרוקאים וים תיכוניים. במהלך סוף השבוע ישתתף פדידה בקוקטייל חגיגי שיתקיים בלובי המלון, ישתף פעולה בארוחת הערב עם שף הבית של כנען יהודה תמיר, ויכין את מיטב המתכונים ומנות הבית שלו.
בשבת תתקיים סדנת בישול בהנחיית פדידה, שיגלה את הסודות הבישול המסורתי, יסביר על הפיוז'ן בין תרבות הבישול במזרח ובמערב, וילמד את האורחים כמה ממתכוני הגורמה שלו.

במסגרת סוף השבוע, גם הספא של המלון מצטרף לחגיגה, ומעניק למזמינים שני לילות טיפול חינם במשך 45 דקות, הכולל שימוש באחד המרכיבים האותנטיים של חומרי הגלם מהמטבח, דוגמת עיסוי בשמן סומסום ופולי קפה, עיסוי בדבש ובזית, ואמבט שוקולד.

סופ"ש שני לילות (חמישי –שישי) גורמה בכנען ספא: 3,500 ₪ חדר זוגי
(למזמינים שני לילות, טיפול חינם בספא המלון במשך 45 דקות לכל אחד מבני הזוג).

מלון כנען ספא
הר כנען
טל. 04-6993000
www.canaanspa.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר