שף ראשי חדש לרשת אספרסו בר: עידו לב

זו הפעם הראשונה שברשת אספרסו בר מועסק שף רשתי. התפקיד החדש הוא חלק מההיערכות הכוללת של אספרסו בר לפתיחתם של סניפים חדשים, ונועד לחזק את בידולה בענף בתי קפה בישראל כרשת המתמקצעת בתחום הקולינרי

השף עידו לב ישמש מעתה היועץ הקולינרי והשף הראשי של כל רשת אספרסו בר. לב יפתח תפריטים חדשים עבור הרשת, תוך מתן דגשים קולינריים ייחודיים לכל סניף וסניף.

זו הפעם הראשונה שברשת אספרסו בר מועסק שף רשתי. התפקיד החדש הוא חלק מההיערכות הכוללת של אספרסו בר לפתיחתם של סניפים חדשים, ונועד לחזק את בידולה בענף בתי קפה בישראל כרשת המתמקצעת בתחום הקולינרי.

בתקופה הקרובה עומדת אספרסו בר לפתוח שלושה סניפים חדשים, שיופעלו באמצעות זכיינים: בקניון בקריית אונו, במרכז העיר המתחדש בהרצליה, ובמרכז הוד השרון.

תהליך הבידול הקולינרי של אספרסו בר החל לפני יותר משנה, עם פתיחתו של דלפק למכירת מוצרי גורמה וכלי שולחן בקניון רמת אביב, אספרסו בר DELIGHTS, סמוך לבית הקפה של אספרסו בר. צעד מרחיק לכת יותר בכיוון הקולינרי נעשה לפני כשנה, עם רכישת המפעל של רשת הפטיסרי טושה, וחנוכת קו מוצרי מאפה וקונדיטוריה בייצור עצמי בניהולה של הקונדיטורית אסנת רוט – אספרסו בר בייקרי.

נורית רוה, הבעלים והמנכ"ל של אספרסו בר, אומרת: "כרשת שחרטה על דגלה מצוינות וחדשנות, אספרסו בר, שהביאה את בשורת האספרסו ברים לישראל, משתדלת להמציא את עצמה כל פעם מחדש כדי לתת מענה הולם לצרכים ולהרגלי הבילוי המשתנים של הלקוחות. השף הרשתי ידאג לשדרוג התפריטים ולהעשרתם במנות שנותנות מענה לקז'ואל דיינינג – ארוחה בחוץ כחלק מהשגרה ולא כבילוי יוצא דופן, תופעה כלל עולמית שהולכת וצוברת תאוצה רבה בשנתיים האחרונות גם בישראל."

עידו לב, בן 32, רכש את השכלתו הקולינרית בבית הספר קורדון בלה שבאוסטרליה ובמסעדה הניו יורקית דניאל בולו, בה התמחה. בארץ הועסק כשף בשורה של מסעדות, ביניהן ביג מאמא, קופי בר, מול-ים, מרתה, ולאחרונה הרברט סמואל של השף יונתן רושפלד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר