שף תאכל KIDS – פסטיבל מסעדות וילדים בחג סוכות

עשרות מסעדות בכל רחבי הארץ יציעו ארוחות מלאות לילדים ב-10 ₪ בלבד. מסקר שנערך לקראת הפסטיבל עולה כי בתקופות חופש וחגים עולה כמות המשפחות היוצאות לארוחות משותפות במסעדות בכ-27%, כשלילדי המשפחה יש חלק חשוב בבחירת המסעדה

החל מ–19 עד 30 לספטמבר, יציעו עשרות מסעדות מכל רחבי הארץ ארוחות מלאות לילדים בעשרה שקלים בלבד. 'שף תאכל KIDS' מבית היוצר של פסטיבל 'שף תאכל – כל מה שטוב' יפנק את הילדים שיגיעו למסעדות הפסטיבל בארוחה מלאה, הכוללת מנה עיקרית, קינוח ושתייה ממבחר מנות שילדים אוהבים במיוחד.
טל נחמיה, מנכ"ל משותף של הפסטיבל, מספר: "אחרי שהפתענו ב'שף תאכל – כל מה שטוב' האחרון עם מסעדות ישראליות בחו"ל, החלטנו להקדיש את חודש ספטמבר, ובמיוחד את חג הסוכות, לטובת הילדים ולהציע להם ולהורים כמובן, לצאת למסעדות מובחרות במחיר שיחסוך כסף רב בבילוי המשותף ללא פשרות באיכות המנות, לחגיגה קולינרית של המשפחה כולה".

מסקר שנערך לקראת הפסטיבל עולה כי בתקופות חופש וחגים עולה כמות המשפחות היוצאות לארוחות משותפות במסעדות בכ-27%, כשלילדי המשפחה יש חלק חשוב בבחירת המסעדה.

"הילדים היום מבינים יותר מפעם במזון איכותי", אומר ערן זלינגר, מנכ"ל משותף של פסטיבל 'שף תאכל KIDS': "אם פעם מנת ילדים במסעדה הייתה פסטה ברוטב עגבניות או שניצלים תעשייתיים, הרי היום הילדים דורשים ומקבלים מנות סושי או נתחי בשר מובחרים. אנחנו מכירים את הטרנד הרווח בקרב ילדים מהיכרות אישית עם הילדים שלנו, שגדלו, וביציאות משותפות מתחקרים את המלצר על הרכבה של כל מנה, ויודעים בדיוק מה טעים להם ומה הם רוצים לאכול. בשבילם ובשביל כל ילדי ישראל החלטנו על הפסטיבל החדש – 'שף תאכל KIDS' שאנחנו מאמינים שיהיה מוכר בדיוק כמו אחיו הבוגר שחגג לאחרונה חמש שנים של הצלחה קולינרית".

ההיצע בפסטיבל מאפשר בחירה בין מגוון של מסעדות במבחר טעמים. מסושי לבשר על האש, ומאיטלקי לדרום אמריקאי.

בין המסעדות המשתתפות בפסטיבל 'שף תאכל KIDS' :
תל אביב: אוונגרד, גשן (כשר), דרבי בר דגים (כשר), הברזל 34, וויטהול, סושיבה (כשר), פויקה, פסטה מיאה, פרידה קאלו, ריבר, שלוותה.
גבעתיים: סורה.
הרצליה: אוונגרד, וויטהול, מדזו.
רעננה: קיאנטי.
הוד השרון: YAMATOYA, אנג'לינה, ספגטים.
נתניה: פומדורו.
קיבוץ מעברות: בית היין.
פתח תקווה: אלפרדו (כשר), טריאקי (כשר), ריבר, רסקה.
אשדוד: בלזק, מומה(כשר).
נס ציונה: אנגוס (כשר).
רחובות: אורו (כשר), פרסקו, ריבר.
ראשון לציון: קאזה דו ברזיל, רפאלו.
אשקלון: גספאצ'ו (כשר), פרסקו.
באר שבע: קאזה דו ברזיל (כשר).

פסטיבל 'שף תאכל KIDS' – מ-19 עד 30 לספטמבר.
את פירוט המסעדות והתפריטים המוצעים בכל אחת מהן, תוכלו למצוא באתר הפסטיבל www.chef-tochal.co.il או ב-www.2eat.co.il 
ובטלפון 03-6912540

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר