שפו ותאכלו: פסטיבל שף תאכל 7 יוצא לדרך

פסטיבל שף תאכל יוצא לדרך בשבוע הבא. והפעם: ארוחת 3 מנות תמורת 84 ₪ ב-84 מסעדות שונות ברחבי הארץ. כן, כולל בדרום המופגז

המלחמה הצליחה לדחות אותו בשבוע, אך לבסוף הוא יוצא לדרך. ב -18 לינואר מתאגדות 84 מהמסעדות בישראל ויוצאות לדרך עם פסטיבל שף תאכל, המתקיים זו הפעם השביעית בארבע השנים האחרונות.

הפסטיבל ממשיך להציג את אותו הקונספט, לפיו תמורת מחיר נמוך יחסית אפשר ליהנות מארוחה של שלוש מנות במסעדות שונות ברחבי הארץ. הפעם המחיר נקבע על 84 ₪, ומהדיל המצוין ניתן ליהנות ב-84 מסעדות שונות.

מאחורי הפסטיבל עומדת חברת פה אחד, המפיקה אותו תוך שיתוף פעולה עם יקב תבור, שיינותיו יוצעו לכל באי הפסטיבל תמורת 15-20 ₪ לכוס; וכן עם האתר ROL, אשר יציג באתר את רשימת המסעדות המשתתפות בפסטיבל וכן הודעות על התרחשויות מיוחדות (www.rol.co.il).

טל נחמיה וערן זלינגר, בעלי פה אחד, אומרים כי "הגידול וההתרחבות של הפסטיבל לאזורים חדשים, בעיקר לדרום, מאפשרת ליותר בעלי עסקים קולינריים לחזור לפעילות עסקית תקינה, ולאוכלוסיות שונות ברחבי הארץ ליהנות מחוויית בילוי אטרקטיבית ואנינה שמציע הפסטיב,ל ובכך גם להרחיב את נפח המבקרים שלהם ולהיחשף לקהלים חדשים".

כך, בין 84 המסעדות המשתתפות בפסטיבל ניתן למצוא את אוונגרד, איזבל, וויט הול, לוקאס, NG, ו- FRAME התל-אביביות; OCEAN, OSHI OSHI, אל גאוצ'ו, דרבי בר דגים ועד העצם מהרצליה; וכן בלזק, מומה (כשר), סינטה (כשר) מאשדוד, אורו (כשר) ממושב גאליה, וכל סניפי רשת פאפאגאיו ברחבי הארץ. 250 מתושבי הדרום יקבלו הזמנות חינם למסעדות המשתתפות בפסטיבל – מחווה נאה.

לקראת הפסטיבל דגמנו עבורכם מנות ממספר מסעדות המשתתפות בו.
הארוחה התחילה בנשנושים על השולחן, עליהם היה אמון השף צביקה רבנר ממסעדת Oshi Oshi בהרצליה פיתוח, שאירחה את המפגש. הנשנושים כללו לחם טרי עם חמאה, פטה כבד עוף עשוי כהלכה וסלט ירוק חביב.

המנה הראשונה, עליה היה חתום השף איציק מנטש ממסעדת איזבל, בר פירות ים במתחם הארבעה בתל אביב, היתה קראב שניצל – סרטן רך שריון שלם בציפוי פריך בליווי איולי צ'ילי. הסרטן אכן היה רך במיוחד, מטוגן היטב, וטעמו מעודן במיוחד.

קומבינציית הסושי שהוגשה לשולחנות היתה גם היא של השף רבנר מ-Oshi Oshi, מנה שהציגה את המומחיות של השף בכל הקשור לסושי – חומרי גלם טובים וטריים שהשתלבו אחד עם האחר במידה המדויקת. תענוג.

לאחר מכן הגיע סלמון כבוש על מצע פסטו אבוקדו וקציפת שמנת חמוצה, מנה של השף רועי כהן, מסעדת Medzzo בהרצליה פיתוח.

לעיקריות הוגשו ספייריבס לבן במרינדה פיקנטית של יין לבן, שום ודבש של השף עידו ארבייט ממסעדת NG בנווה צדק תל אביב, וכן טאג'ין שוק טלה בערמוני מים על מצע פתיתי קוסקוס זהב של מי אם לא השף גיא פרץ, יועץ למסעדות ORO במושב גאליה ובראשון לציון. שתי מנות שעשו חשק להגיע לבקר במסעדות.

לאחר הקינוחים של שף שלומי אלפסי ממסעדת Edison ברעננה, לא נותר אלא לחכות לפסטיבל, להזדמנות לאכול מנות דומות במחירים נוחים במיוחד.

84 המסעדות המשתתפות בפסטיבל "שף תאכל 7":
תל אביב-יפו
אוונגרד, איזבל, אינדירה, אל גאוצ'ו (כשר), אמלי, ברוהאוס, גשן (כשר), דגים 206, דים סאם, DECA (כשר), וויט הול, זינק, לאנטריקוט (כשר), לוקאס, מאיה, מזטי, NG, SUSHI REPUBLIC, פויקה, פורלין, פסטה מיאה, פאפאגאיו עזריאלי (כשר), פאפאגאיו-הארבעה, צ'יינה לי (כשר למהדרין), FRAME, שה רומי.
רמת גן-גבעתיים
SORA, צ'מפיונס, קמפנייה ביסטרו (כשר למהדרין). 
השרון:
מושב בורגתה: זינג'רס. הוד השרון: OM, אנג'לינה, דודה. הרצליה: OCEAN, OSHI OSHI, אל גאוצ'ו, ביסטרו 56 (כשר), בלק סטיר, דרבי בר דגים, וויט הול, חסילון, מדזו, מיט בר, עד העצם, פאפאגאיו (כשר), קולומבוס (כשר). נתניה: ג'קו, מנטינה, קולינס, רובינשטיין. קיבוץ מעברות: בית היין.
פתח תקווה: אל גאוצ'ו (כשר-בית יוסף), אלפרדו (כשר), טריאקי (כשר), מולדן (כשר), סלסה (כשר), ספגטים, רמת השרון: הגנס. רעננה: אדיסון, אוסקה (כשר), לה טוסקנה (כשר), ספגטים.
איזור הדרום:
אשדוד: בלזק,מומה (כשר), סינטה (כשר), מושב גאליה: אורו (כשר) יהוד: צ'רלי, לוד/ איירפורט סיטי: עד העצם. נס ציונה: אנגוס (כשר), טוקופיה (כשר). מושב סגולה: כרמים, נתנאל (כשר), ערמונים. ראשון לציון: אורו (כשר), איזדורה, אל גאוצ'ו (כשר), הצדף, לופט, NIHO, פרנצ'סקה בעיר, KITCHEN, רפאלו. רחובות: פאפאגאיו (כשר). מושב תימורים: כדיתא (כשר).
ירושלים:
פאפאגאיו (כשר).
חיפה:
פאפאגאיו (כשר).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר