שת"פ כוסות של קפה טורקי עלית עם רשת FOX HOME: באמיתי זה הטורקי שלי

אביב אלוש מוביל את הקמפיין בסדרת סרטים עם צרכנים שהביאו לצילומים את כוסות הקפה הפרטיות שלהם. צילום גיא גלעד
מהדורה מיוחדת לחודש אחד של כוסות בעיצובים ובגדלים שונים לשתיית קפה טורקי מזכוכית וקרמיקה, עם או בלי ידית, בגבהים וגדלים שונים. כל הרווחים ממכירת הכוסות ייתרמו לארגון הפועל לשינוי חייהם ועתידם של בני נוער בסיכון

במשך חודש ימים, מ- 20.2 עד 20.3.18, יוצא מותג קפה טורקי עלית במהלך משותף עם רשת חנויות ,FOX HOME, כשקפה טורקי עלית יציע לצרכנים לשתות את הטורקי שלהם בדיוק כפי שהם אוהבים. בכל כוס ועם כל תוספת. מהלך זה מצטרף לעשרות מפגשים, אירועים ומהלכים שמקיים המותג לאורך השנה והמהדורה החדשה פונה לאוהבי המותג, על מגוון העדפותיהם והעדפותיהן לסוג הכוס ואופן השתייה.

קפה טורקי עלית מיוצר מתערובת סודית המכילה 8 זנים שונים של קפה. שקית של 100 גרם מיוצרת מכ-500 פולי קפה. צילום דן לב
קפה טורקי עלית מיוצר מתערובת סודית המכילה 8 זנים שונים של קפה. שקית של 100 גרם מיוצרת מכ-500 פולי קפה. צילום דן לב

המהדורה המשותפת כוללת חמש כוסות קפה שונות – מזכוכית, עם או בלי ידית ומקרמיקה, אשר ימותגו כולן "באמיתי זה הטורקי שלי" עם סימון החבק האדום של כוס הטורקי הקטנה מחיר הכוסות בין 5.9 ₪ ל- 16.9 ₪ בהתאם לגודל הכוס. בקניית 4 כוסות יקבל הקונה מארז "טורקי לדרך" במתנה. מלאי הכוסות מוגבל. כל הרווחים ממכירת הכוסות ייתרמו לארגון מנהיגות עסקית צעירה, הפועל לשינוי חייהם ועתידם של בני נוער בסיכון, באמצעות שיתופי פעולה עם ארגונים עסקיים, משרדי ממשלה וגופי שלטון מקומי.

את הקמפיין החדש למהלך, שיעלה ב- 20 בפברואר, מוביל אביב אלוש, הפרזנטור של המותג, בסדרת סרטים שצולמו יחד עם צרכנים אמיתיים שהביאו לצילומים את כוסות הקפה הפרטיותם שלהם, בהן הם אוהבים לשתות טורקי.

את מהדורת הכוסות ניתן להשיג בחנויות רשת FOX HOME ברחבי הארץ ובאתר המכירה של קפה עלית מ- 20.2 עד 20.3.18 או עד גמר המלאי

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר