תאגיד הפירות בראשית בפעילות שיווקית ובקמפיין ורוד לרגל חג האהבה

הפעילות השיווקית והקמפיין תחת הסיסמה "הרבה יותר מתפוח" ובהשקעה של כ- 400,000 ₪, מתבצעים בכלי המדיה השונים ובפעילות נרחבת ברשתות המזון המובילות

תאגיד הפירות בראשית מפסגות גליל גולן, יצא בפעילות שיווקית ובקמפיין לכבוד חג האהבה – ולנטיינס דיי, שבמרכזה תפוח הפינק ליידי, המסמל בכל העולם את תפוח האהבה.

הפעילות השיווקית והקמפיין תחת הסיסמה "הרבה יותר מתפוח" ובהשקעה של כ- 400,000 ₪, מתבצעים בכלי המדיה השונים ובפעילות נרחבת ברשתות המזון המובילות.

במסגרת הפעילות שתימשך 4 שבועות ב- 80 חנויות מובילות ברשתות השיווק,יתבצעו טעימות על ידי דיילות ויחולקו בלוני הליום בצבע ורוד ובצורת לב – סמלו המסחרי של זן "הפינק ליידי". על עגלות הקניות ייקשר בלון ממותג. כאשר בכוונת בראשית לנפח ולהעניק כ- 50,000 בלוני לב ורודים.

תפוח "פינק לידי" הנו זן חדש יחסית של תפוחים המשווק כ- 6 שנים בארץ, ולתאגיד הפירות בראשית זיכיון בלעדי לשווקו בישראל. התפוח הינו שילוב של זנים: "ליידי וויליאמס" ו"גולדן דלישס". מוצאו באוסטרליה, צבעו ורוד-אדמדם, צורתו עגולה ומעט פחוסה, וטעמו מתוק–חמצמץ. פינק ליידי מתאפיין בארומה עדינה ועסיסיות גבוהה, מרקמו מלא ופציחותו גבוהה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר