תאגיד הפירות בראשית בקמפיין חסויות: תפוחי בראשית – טעם גן עדן

הקמפיין, שיעלה ב- 21.11, נועד לבדל את התפוחים האיכותיים של 'בראשית' ולהדגיש את הטעם הנובע משיטות הגידול, בקרת האיכות המתקדמת והיתרון הגיאוגרפי של פסגות הגליל והגולן

תאגיד הפירות 'בראשית מפסגות גליל גולן', המוביל את שוק הפירות הנשירים בישראל, יוצא בקמפיין חסויות טלוויזיה בערוץ 2 וערוץ 10, תחת הסלוגן: "תפוחי בראשית- טעם גן עדן". בנוסף לחסויות, כל התפוחים יפותקו במדבקות אדומות של בראשית תחת אותו סלוגן.

הקמפיין, שיעלה ב- 21.11, נועד לבדל את התפוחים האיכותיים של 'בראשית' ולהדגיש את הטעם הנובע משיטות הגידול, בקרת האיכות המתקדמת והיתרון הגיאוגרפי של פסגות הגליל והגולן.

חסויות הקמפיין יעלו באמצעות משרד הפרסום ברוקנר נטע יער, שנבחר להוביל את מערך הפרסום של בראשית. מטרת הקמפיין היא להעביר את התשוקה לתפוחים איכותיים של אדם-חווה, גבר אישה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר