תבליני פרג נכנסת לשוק היפני

בשלב הראשון תשווק החברה את הקינואה והאורז המתובל שלה, לאחר שמשלוח ראשוני עבר את מבחני הטעימה לשוק היפני והחברה התאימה את אריזת המוצר לקהל החדש

תבליני פרג נכנסת מתחילה לשווק את מוצריה ביפן, עם חתימה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת Nishimoto Trading Co., Ltd., הנחשבת לאחת החברות הגדולות לשיווק מזון ביפן.

בשלב הראשון תשווק החברה את הקינואה והאורז המתובל שלה, לאחר שמשלוח ראשוני עבר את מבחני הטעימה לשוק היפני והחברה התאימה את אריזת המוצר לקהל החדש. האריזה עוצבה בשפה היפנית, אך הלוגו נשאר בשפה האנגלית.

חיים פרג, הבעלים של תבליני פרג ציין כי הכניסה לשוק היפני, מהווה פניה לקהלים חדשים, וכי עם תחילת שיתוף פעולה זה, מוצרי החברה ישווקו מעבר לישראל, גם בארה"ב, אנגליה ויפן. פרג צופה כי היקף הפעילות לשוק היפני בשנה הראשונה יעמוד על מאות אלפי דולרים. פרג הוסיף כי ההתקשרות לשוק היפני החל לפני כשנה, כאשר נחשפו מוצרי תבליני פרג בתערוכת המזון הבינלאומית SUMMER FANCY FOOD SHOW שנערכה בניו יורק. בעקבות כך, החל התהליך של התאמת מוצרי תבליני פרג לשוק היפני.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר