תה אדום 100% אורגני בתוספת זרעי כמון שחור

תוספת זרעי הכמון בתה האדום האורגני מעניקה לתה סגולות בריאותיות כמו יכולות ריפוי ומניעת זיהומים, וירוסים, מחלות עור, אלרגיות. התה מחזק את המערכת החיסונית, מאזן את לחץ הדם

לאור ההצלחה של השקת התה אדום האורגני מצמח הרויבוס בארץ, חונכת חברת יהל הפקות לקראת החורף תה אדום אורגני מצמח הרויבוס, בתוספת זרעי כמון.

תוספת זרעי הכמון בתה האדום האורגני מעניקה לתה סגולות בריאותיות כמו יכולות ריפוי ומניעת זיהומים, וירוסים, מחלות עור, אלרגיות. התה מחזק את המערכת החיסונית, מאזן את לחץ הדם. לדברי היבואנים, בזכות ההשפעה האנטיביוטית החזקה של זרעי הכמון, מיטיב התה בניקוי וסילוק הרעלים מהגוף.

לדברי משה נור, מנכ"ל "יהל הפקות": "בשנים האחרונות מכירה גם הרפואה המערבית המודרנית בתכונות המרפא של הצמחים ורופאים רבים ממליצים על השימוש בהם לטיפול במחלות שונות, בסקר שערכנו לאחרונה עולה כי התה הוא המשקה הנפוץ בעולם אחרי מים, מקדים בהרבה את הקפה, בירה, יין ומשקאות קלים. לפי הסקר רק בארה"ב שותים כ- 50 מיליארד ספלים בשנה".

יתרונות נוספים בזרעי הכמון השחור: משפר ומחזק את המערכת החיסונית בשל היותו מכיל למעלה מ- 100 רכיבים מועילים שהינם מקור חשוב של חומצות שומניות, חלבונים, פחמימות וכן ויטמינים A,B1,B2,C ומינרלים אבץ, סידן, אשלגן, מגנזיום ואבץ. הזרעים עשירים בסטרולים במיוחד ביטא-סיטוסטרול אשר ידוע כבעל פעילות נוגדת סרטן.

הרויבוס תה עשוי מחליטת הצמח הידוע (שיח אדום) הגדל באופן טבעי בדרום אפריקה.
עד כה משווק התה בארצות כמו ארה"ב, קנדה תאילנד, ויפן.

התה משווק ברשתות הסופר- פארם, ניו-פארם, בתי מרקחת מגה, ש.ר.ם פארם וחנויות טבע, במחיר היכרות של 17 ₪ באריזה המכילה 20 שקיות נפרדות לשמירת הטריות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר