בקבוקי דיאט קוקה-קולה 1.5 ליטר יקבלו בקיץ 2009 מראה חדש – ראשון מסוגו בשוק המשקאות הישראלי, כאשר תוויות המשקה ייוצרו באמצעות טכנולוגיה ייחודית כספרונים השראתים ברוח המותג.
במסגרת הקונספט של דיאט קוקה-קולה – "עשה מה שעושה לך טוב", יזם המותג בשיתוף עם מגזין טיים-אאוט תל-אביבי, פעילות במסגרתה הופקו תוויות משקה שהופכות לספרונים ובהם שלל המלצות כיצד להשתחרר מלחצי היום יום, להיות ספונטניים וקלילים יותר, לצאת מהשיגרה, ולעשות את מה שעושה לכולם טוב.
כל ספרון מציג נושא השראתי אחר: בעקבות סרטים, בעקבות ספרים, בעקבות גיבורים ובעקבות שירים. בכל ספרון ניתן למצוא את השילוב והחיבור בין מקור ההשראה ובין הצורך במה שבאמת עושה טוב בשגרת היום יום.
לדוגמא, בתווית הספרון "בעקבות ספרים" יש שילוב בין ביקור בעמוקה בארץ הגליל בעקבות הספר "גיא אוני" ובין הצורך להשתחרר.
בספרון "בעקבות סרטים" שילוב בין סיור באזור ים המלח בעקבות הסרט "ללכת על המים" ובין הצורך האדם לאהוב את עצמו קצת יותר.
בספרון "בעקבות שירים" שילוב בין בילוי ביפו העתיקה בעקבות שירו של שלום חנוך "טיול ליפו", ובין הצורך לקחת פסק זמן.
בנוסף לתוויות הספרון, לכל מארזי השישייה והשמינייה של בקבוקי דיאט קוקה-קולה המשפחתיים יתווסף מארז מתנה (בצורת קפסולה ייחודית) הכולל חוברת המאגדת את תכני כל הספרונים ו- 4 חטיפי גרנולה מבית "NATURE VALLEY".