תוסף תזונה להפחתת הכולסטרול הרע עם 100% פיטוסטרולים טבעיים

מינהל המזון והתרופות האמריקאי FDA מתיר את ההתוויה הרפואית "עשוי להפחית את הסיכון למחלות לב" למוצרים המכילים פיטוסטרולים במינון הקיים ב"זרוכול"

עודף כולסטרול הוא גורם סיכון מרכזי בהתפתחות טרשת עורקים והתפתחות מחלות לב וכלי דם. הורדת כולסטרול מסוג LDL בדם, מהווה יעד מרכזי בטיפול. לאחרונה, עם המלצות הולכות ומחמירות בנוגע לערכי הכולסטרול הרע המומלצים בדם, נוצר קושי להגיע לערכים אלה באמצעות שינוי תזונתי בלבד ואפילו בעזרת טיפול תרופתי.

"זרוכול" Zerochol הוא תוסף תזונה המסייע להפחתת הכולסטרול הרע באמצעות מרכיבים טבעיים הנקראים פיטוסטרולים, אשר פותח ע"י חברת Innoceutics בשת"פ מקצועי עם אוניברסיטת גנט שבבלגיה, ומשווק עתה ע"י חברת "תרימה" בבתי המרקחת בארץ. 

בחברת תרימה אומרים כי "זרוכול" הוא המוצר היחיד המכיל 100% (800 מ"ג בטבליה, לפי הנחיות FDA) פיטוסטרולים חופשיים, שהוכחו כמרכיב טבעי יעיל להפחתת הכולסטרול הרע.
בתרימה מציינים כי השילוב של "זרוכול" יחד עם שינוי באורח החיים ובתוספת טיפול תרופתי, מאפשר ליותר אנשים להגיע לערכי הכולסטרול הרע המומלצים בדם, ובכך תורם להפחתת הסיכון להתפתחות מחלות לב וכלי דם.

מינהל התרופות והמזון האמריקאי FDA אישר את ההצהרה כי פיטוסטרולים בטוחים לשימוש וכן אישר את ההתוויה שהם עשויים להפחית את הסיכון למחלות לב.
מחקרים קליניים רבים הוכיחו כי, מידת ההפחתה של כולסטרול מסוג LDL (הכולסטרול הרע) ע"י פיטוסטרולים טבעיים במינון של 1.6 עד 2.5 גר' ליום, מגיעה ל-10% בממוצע. תוספת פיטוסטרולים במינון זה לתזונה מפחיתת כולסטרול, תורמת לירידה של 20%-30%. תוספת פיטוסטרולים במינון זה לטיפול תרופתי בסטטינים, תורמת לירידה נוספת של 10%-15% – העולה על זו המושגת באמצעות הכפלת מינון התרופה (סטטין).

בתרימה טוענים כי השוני בין "זרוכול" לבין מוצרים אחרים המכילים פיטוסטרולים, הוא ש"זרוכול" הינו התוסף היחיד המשווק בארץ, המכיל בטבלייה אחת את המינון המאושר להתוויה על ידי ה- FDA, של 800 מ"ג פיטוסטרולים חופשיים טבעיים, מול מוצרים אחרים המכילים 400 עד 650 מ"ג בלבד בכמוסה.
לדברי החברה, עובדה זו הופכת את "זרוכול" לתוסף התזונה היחיד שמספק מינון אופטימלי לעיכוב ספיגת הכולסטרול בשתי טבליות בלבד.

"זרוכול" מתאים למטופלים בתרופות מקבוצת הסטטינים שלא הגיעו לערכי LDL רצויים, למטופלים המנועים לקבל טיפול תרופתי עקב תופעות לוואי ולמטופלים בעלי עד גורם סיכון אחד ורמות גבוליות של כולסטרול מסוג LDL-C.

אריזה מכילה 60 טבליות. המחיר 175 ₪ לפני מבצעים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר