תורמים למען נפגעי הנפש בערב שירה בציבור והרצאה על עולם היין ביקב כרמי יוסף

האירוע יכלול שירה בציבור עם הזמר נסים לוי והרצאה של פרופסור בן עמי ברבדו ופרופסור עודד שוסיוב, הבעלים של יקב כרמי יוסף, על עולם היין. בערב יהיו טעימות של קברנה סוביניון 2006 של יקב כרמי יוסף, טעימות של גבינות תנובה שניתנו בתרומה לאירוע, וכיבוד קל

עמותת אנוש ויקב כרמי יוסף יקיימו ערב התרמה למען נפגעי הנפש בעמותת אנוש, במוצ"ש 13 בספטמבר 2008 בשעה 21:00.

האירוע יכלול שירה בציבור עם הזמר נסים לוי והרצאה של פרופסור בן עמי ברבדו ופרופסור עודד שוסיוב, הבעלים של יקב כרמי יוסף, על עולם היין. בערב יהיו טעימות של קברנה סוביניון 2006 של יקב כרמי יוסף, טעימות של גבינות תנובה שניתנו בתרומה לאירוע, וכיבוד קל.
מחיר כרטיס לאדם: 120 ₪. ההרשמה מראש בטלפון 050-2207022, 052-3581217.

אנוש – העמותה הישראלית לבריאות הנפש, היא עמותה שנוסדה בשנת 1978 על ידי קבוצת משפחות, מתנדבים ואנשי מקצוע. העמותה שמה לה למטרה לקדם את נושא בריאות הנפש של הפרט והמשפחה, ולשקם את נפגעי הנפש בקהילה בתחומי החברה, התעסוקה והדיור.
בעמותת אנוש מופעלים שירותים בתחומים השונים, בתהליך שמטרתו לשפר את היכולות התפקודיות הנובעות מהתמודדות עם נכות נפשית, על מנת להגיע לרמה האופטימלית של תפקוד עצמאי בקהילה, הכרה עצמית והחלמה.
בעמותה מופעלים שירותי שיקום בכל תחומי החיים: החברתי, התעסוקתי, דיור מוגן, הוסטלים, חונכות, השמה תעסוקתית וייעוץ למשפחות. העמותה מנוהלת על ידי ועד מנהל המורכב ממתנדבים ואנשי מקצוע, "אנוש" מעסיקה כ- 680 עובדים שכירים בעיקר עובדים סוציאלים, פסיכולוגים, מדריכי שיקום וחונכים. העמותה נעזרת במתנדבים בכל התחומים.

יקב כרמי יוסף נמצא בבעלותם של הייננים פרופסור בן עמי ברבדו ופרופסור עודד שוסיוב. הכרמים והיקב נמצאים ליד המושבה כרמי יוסף בשיפולי הרי יהודה. בעלות המשפחות על הכרמים והיקב מאפשרת שליטה מלאה על אופן הטיפול בכרם, ליצירת ענבים באיכות גבוהה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר