תו תקן 22000 ISO לניהול בטיחות מזון למבשלות בירה ישראל

התקן החדש של ארגון התקינה הבין-לאומי ISO מיועד לכל הארגונים בעלי מעורבות בשרשרת המזון, החל ממגדלים של מספוא ושל תוצרת חקלאית, ועד לגופי הסעדה וקמעונאים, ספקי חומרי גלם ואריזות מזון

מכון התקנים הישראלי נתן למבשלות בירה ישראל את האישור לתקן החדש לניהול בטיחות מזון 22000 ISO.
מבשלות בירה ישראל הנה החברה הראשונה בישראל המקבלת את התקן החדש, מאז הושק לפני כחודשיים.

התקן החדש של ארגון התקינה הבין-לאומי ISO מיועד לכל הארגונים בעלי מעורבות בשרשרת המזון, החל ממגדלים של מספוא ושל תוצרת חקלאית, ועד לגופי הסעדה וקמעונאים, ספקי חומרי גלם ואריזות מזון.
תקן 22000 ISO מהווה היום את הכלי הניהולי המתקדם ביותר בעולם לניהול בטיחות מזון ולקבלת החלטות ניהוליות בתחום זה.

יעקב זיידל, מנכ"ל מבשלות בירה ישראל, אמר: "כחברה המובילה את תחום המשקאות בישראל, אנו דואגים תמיד לענות על הדרישות המחמירות ביותר בתחום המזון. נערכנו זה מכבר להתעדה לתקן החדש, מתוך מטרה להיות חלוצים בתחום ולעזור להביא בשורה של איכות ללא פשרות לשוק המזון הישראלי. אנו מאמינים כי יש להבטיח את בטיחות המזון לאורך כל שלבי השרשרת, ונערכים תמיד להתקין שינויים עדכניים לטובת הצרכן".

זיוה פתיר, מנכ"לית מכון התקנים הישראלי, אמרה: "לא אחת מתפרסמים מקרים של זיהום מזון, הרעלות המוניות, חדירה של גופים זרים לאריזות המזון וכו'. חברות ייצור המזון, חברות שינוע וקירור, מסעדות ונותני שירותים נוספים בתחום המזון שישכילו לקחת אחריות ולהבטיח ככל יכולתם את בטיחות המזון ואת בטיחותם של הצרכנים, הם אלו שיובילו את שוק המזון. אנו שמחים כי מבשלות בירה ישראל בחרה להיות מהחלוצות בתחום ונערכה לקבלת התקן החדש. אנו מעריכים כי בקרוב, ארגונים לא ירשו לעצמם לרכוש מזון וחומרים הבאים במגע עם מזון מארגון שלא מקיים את דרישות התקן החדש 22000 ISO".



כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר