תחרות הבריסטה הגדולה בישראל תיערך בתערוכת ישראפוד ‏2005

התחרות מתנהלת על אופן הגשת הקפה והנעמתו ללקוח. המנצח בתחרות יזכה בפרס מרשים של נסיעה לחו"ל לשם השתתפות בתחרות הבריסטה הבינלאומית שתיערך בשוויץ

האיגוד הישראלי לקפה יקיים בתערוכת ישראפוד 2005 המתקיימת בימים 30-28 בנובמבר בגני התערוכה בת"א, בארגון קבוצת שטיר, את כנס הקפה הרביעי במסגרתו תיערך תחרות הבריסטה הגדולה בישראל.

אילן שנהב, יו"ר האיגוד הישראלי לקפה, מסר כי מקצוע הבריסטה הוא מן המקצועות הידועים ומפורסמים בכל פינות העולם. מזיגת קפה, לדבריו, היא אומנות בעלת ערך ברמה השווה לעשיית הקפה. התחרות מתנהלת על אופן הגשת הקפה והנעמתו ללקוח. המנצח בתחרות יזכה בפרס מרשים של נסיעה לחו"ל לשם השתתפות בתחרות הבריסטה הבינלאומית שתיערך בשוויץ, את הפרס מעניקה חברת תנובה שף.

האיגוד הישראלי לקפה הוקם בשנת 2003, ומאגד את כל העוסקים בענף, בכלל זה בעלי בתי קפה, רשות קפה, יבואני קפה, והעוסקים בציוד לקפה ולבתי קפה.

לקראת הכנס נמסר על-ידי איריס שירי-חכימי וגוסטבו וילמובסקי מחברת טרייד נדל"ן מסחרי, המתמחים במציאת מיקומים לרשתות בתי הקפה, מסעדות, בארים השכרתם ומכירתם, כי האזור המבוקש ביותר לפתיחת בתי קפה היא העיר ת"א, ובמיוחד ברחובות אבן גבירול ודיזינגוף. מקומות נוספים בהם יש ביקוש להפעלת בתי קפה הם בירושלים, נמצא ריכוז בתי הקפה והמסעדות במרחב שבין יפו, בן יהודה וקינג ג'ורג' ובאיזור המושבה הגרמנית, שם התפתחה תרבות בתי הקפה. רמת המחירים בשכירות למ"ר נע בין 70-30 דולר.




כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר