תחרות עבודות הסוכר של ישראל בנושא פורים

התחרות תתקיים במסגרת פסטיבל האפייה והמתוקים של "על השולחן" האנגר 11 המשופץ, נמל תל אביב 6-7 במרץ 2006

בימים אלה נערך תהליך איסוף העבודות המתמודדות בתחרות עבודות סוכר שתתקיים במסגרת פסטיבל האפייה והמתוקים של "על השולחן". עיצוב בסוכר – פיסול דמויות, יצירת עוגות מעוצבות, עיצוב פרחים וקישוטים אחרים בבצק סוכר – הוא הטרנד החם בעולם הקונדיטוריה והמתוקים. סדנאות ליצירות בבצק סוכר זוכות לביקוש רב ובשנים האחרונות אף נפתחו בארץ מספר בתי ספר המוקדשים בלעדית לנושא זה.

"על השולחן" מזמינה אומני סוכר חובבים לשלוח תצלומים של יצירותיהם העוסקות בנושא פורים – מסכות, תחפושות, ליצנים, רעשנים וכל רעיון מקורי הקשור לחג. מבין התצלומים שיישלחו למערכת "על השולחן" יבחרו השופטים – אנשי מקצוע מתחום עבודות הסוכר, 25 עבודות מצטיינות שיוצגו בתערוכה מיוחדת במסגרת הפסטיבל. בפסטיבל האפייה והמתוקים יתקיים שלב הגמר של התחרות ופרסים יקרי ערך יחולקו לזוכים בשלושת המקומות הראשונים.

כדי להשתתף בתחרות יש לשלוח את התמונות בצרוף פרטים מלאים, שם מלא, כתובת וטלפון למייל: [email protected]

פסטיבל האפיה והמתוקים של על השולחן הינו יריד ענק, ריחני ומגרה בו יציגו וימכרו מרכולתם מיטב האופים, השוקולטיירים, יצרנים ומשווקים של חומרי גלם ומכשירי עזר לאפייה ומתוקים, בתי ספר לבישול ואפיה ועוד.

במרכז הפסטיבל – תיאטרון האפייה (עם כ-400 מקומות ישיבה) שבו יתקיימו במשך שני ימי פסטיבל 18 סדנאות עם מיטב הקונדיטורים של ישראל. בנוסף ברוב הדוכנים של המציגים, יערכו סדנאות, הדגמות וטעימות: מסדנה לקליעת חלות ועד הדגמות של הכנת עוגות, עיצוב פרלינים של שוקולד ועוד.

פסטיבל האפייה והמתוקים –
האנגר 11 המשופץ בנמל תל אביב בתאריכים 6-7 במרץ.
ייזום והפקה: "על השולחן" מרכז גסטרונומי
מחיר כניסה: 65 ₪
כרטיסים ופרטים נוספים: 03-6488898 / www.hashulchan.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר