תחרות פיסול במרציפן יוצאת לדרך; הפרס: טיסה למוזיאון המרציפן העולמי בבודפשט

המוטיב המרכזי שנבחר להוביל את התחרות השנה הוא "ספורט ונופש", בו יפגינו המתחרים את כישוריהם בפיסול במרציפן על פי סמלים ומאפיינים של הנושא

מוזיאון המרציפן בכפר תבור מקיים זו השנה החמישית, תחרות פיסול במרציפן. תחרות הפיסול במרציפן תתקיים השנה ב- 24 במאי, ותכלול מסלול מקצועי לקונדיטורים ואנשי מקצוע בתחום.

המוטיב המרכזי שנבחר להוביל את התחרות השנה הוא "ספורט ונופש", בו יפגינו המתחרים את כישוריהם בפיסול במרציפן על פי סמלים ומאפיינים של הנושא.

התחרות מתקיימת בחסות איגוד השפים הישראלי, והזוכה במקום הראשון יזכה לסוף שבוע בבודפשט וביקור במוזיאון המרציפן העולמי סאן אנדריי. יוענקו גם פרסים נוספים.

ההשתתפות לסקטור המקצועי בתחרות אינה כרוכה בתשלום, מומלץ להוריד את תקנון התחרות וטפסי ההרשמה באתר האינטרנט או דרך המוזיאון. ניתן להירשם עד 30 באפריל, והמועד האחרון להגשת העבודות הינו 18 במאי.

מוזיאון המרציפן בכפר תבור הוקם בשנת 1998, ומציג תערוכות פיסול של אישים פוליטיים, סצנות מן התנ"ך, תרבויות ועמים, חיות, פירות וירקות ארצנו, כשהכל עשוי ממרציפן.
הביקור במוזיאון המרציפן כולל תערוכת פיסול במרציפן, עם דמויות מאגדות ילדים, חיות, פירות, פרחים ואף דמויות מפורסמות, סרט, המתאר את תהליך הכנת המרציפן, וסדנת יצירה במרציפן.


הרשמה ופרטים במוזיאון המרציפן:
טל: 04-6772111
www.marzipan-tavor.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר