תיירות עין זיוון – מרכז נופש ובילוי בנופי הגולן

קיבוץ עין זיוון השוכן בצפון רמת הגולן למרגלות הר אביטל, מהווה מרכז תיירותי פעיל המתאפיין במגוון בילויים לכל בני המשפחה.

הנופש הפעיל מתרכז בעיקרו ב"בוסתן הגולן", אתר קטיף עצמי עם 100 דונם של עצי פרי שונים, בו ניתן לאכול כמה שרוצים. כעת קוטפים תפוחים מסוגים שונים, תאנים ומתחיל בציר הענבים.
בבוסתן מגוון פעילויות מהם נהנים בעיקר הילדים. לרשותם פינת חי ופינת ליטוף, טיול בטרקטור, הכנת פאי אישי מפירות הבוסתן, הכנת תה מתבלינים שנקטפים במקום, רכיבה על סוס פוני וסדנאות יצירה. למבוגרים תנעם השהייה בבית הקפה או בסיאסטה קלה על אחד הערסלים המפוזרים בין עצי הבוסתן.
הבוסתן פתוח כל יום מהשעה 9:00 – 16:00 הכניסה בתשלום.

אטרקציה נוספת בעין זיוון היא טיול שטח על גבי טרקטורונים או טומקארים בנהיגה עצמית. הטרקטורון כבר מוכר לכולם, אך הטומקאר הינו רכב שטח המתאים לטיול משפחתי וגם פעוטים מגיל חצי שנה יכולים ליהנות ממנו. לטיולי השטח מגוון רחב של מסלולים בנופי הגולן: יערות, מטעים, תעלות טנקים, הגעה לגבול סוריה ולטורבינות הרוח. את המסלול הרצוי יתאימו לכם מדריכים מקצועיים.

לסיום היום חוויה מתוקה ב"דה קרינה", מפעל השוקולד המקומי, שמייצר את השוקולד בעבודת יד. במקום ניתן לערוך סיורים וסדנאות שוקולד לקבוצות.

בעין זיוון עוד מגוון אפשרויות להנעמת החופשה: טיפולים הוליסטיים וקוסמטיים, מסעדה טובה בניחוח צרפתי – "הבית של אביבה", אצל מימי גלריה והפעלות לילדים, חנות יד שניה, וטיולי ג'יפים.


פרטים נוספים באתר האינטרנט: WWW.ENZIVAN.CO.IL
טלפון להזמנות: 04-6993612

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר