תלמה בקמפיין בסגנון ההיפ הופ שצולם בקובה לקוקומן אקסטרה שוקולד

בסרטון מככב בחור לבן שיוצא לרחוב עם אריזת קוקומן אקסטרה שוקולד, וסוחף אחריו חבורה הולכת וגדלה של צעירים שחורים, רקדני ברייקדנס, שחקני כדורסל, בנות שקופצות בחבל ועוד. את הסרטון מלווה מוזיקת היפ הופ אנרגטית וקצבית

תלמה מקבוצת יוניליוור הרחיבה את סדרת קוקומן, שלדבריה הנה המותג מס' 1 בתחום דגני השוקולד לילדים, עם מוצר חדש: קוקומן אקסטרה שוקולד – דגני בוקר בטעם שוקולד עשיר.

המהלך מלווה בקמפיין רחב היקף למותג קוקומן ולמוצר קוקומן אקסטרה, הפונה לנוער, בהשקעה כוללת של 4 מיליון ₪, באמצעות משרד באומן – בר – ריבנאי, תחת הסיסמא: "כנסו לקצב עם קוקומן".

הקמפיין כולל סרטון שצולם בקובה, בו מככב בחור לבן שיוצא לרחוב עם אריזת קוקומן אקסטרה שוקולד וסוחף אחריו חבורה הולכת וגדלה של צעירים שחורים, רקדני ברייקדנס, שחקני כדורסל, בנות שקופצות בחבל ועוד. את הסרטון מלווה מוזיקת היפ הופ אנרגטית וקצבית. כוכב הקמפיין הינו צ'רלי מורלי, או בשם הבמה שלו: MC MISTARY, זמר ראפ וחבר להקת ראפ מאנגליה.

הקמפיין כולל גם מודעות בעיתונות, פרסום בקולנוע, פעילות קד"מ וחלוקת מוצרים לבני נוער בפעילויות שונות בתקופת הקיץ וכן אתר אינטרנט אינטרקאטיבי (www.cocoman.co.il), שיעלה באמצעות חברת RedHead. האתר יציג את עיר ההיפ-הופ של קוקומן, ויכלול פעילויות דינמיות ותחרויות, ביניהן תחרות ראפ בין הגולשים, בהן ניתן יהיה לזכות בפרסים שונים, כולל טיסה ואירוח בחו"ל.

לדברי רוני בהט, מנהלת שיווק דגני תלמה ביוניליוור ישראל: "קוקומן נתפס כמותג דגני השוקולד המוביל בישראל, המתחבר עם ערכים של טעם, קצב, התעוררות ואנרגיה. מצאנו שהנוער מאוד מתחבר לקונספט של "כנסו לקצב עם קוקומן", ובחרנו למנף את ערכי המותג והחיבור של בני הנוער אליו באמצעות עולם תוכן רלוונטי של ההיפ הופ והראפ האהוד על רוב בני הנוער".

מסקרים שערכה יוניליוור עלה כי 57% מגילאי 12-18 אוהבים או די אוהבים מוזיקת ראפ; הראפר הישראלי הכי אהוב על ידי גילאי 12-18 הוא סאבלימינל (31%) ; הראפר מחו"ל הכי אהוב הוא אמינם (17%), ואחריו פיפטי סנט (15.8%).

היקף שוק דגני השוקולד נאמד בכ- 40 מיליון ₪ , בעל קצב גידול של כ- 4% בשנה ומהווה כ- %25 מתחום דגני הילדים (הנאמד בכ- 150 מיליון ₪ בשנה). את שוק דגני השוקולד מוביל קוקומן עם 54%, אחריו קרנץ' עם 34%, ואחריהם מותגים קטנים נוספים.


קרדיטים:
גיא בר – סמנכ"ל קרייאטיב
ערן בר יוחאי – סופרוויזר קרייאטיב
בקי מלקוב – קופירייטר
הדס ליבר – ארט דיירקטור
דורית גווילי – סמנכ"ל הפקה
אלון שמואלוף – מפיק משרד
ליבי כץ-בר – סופרוויזר פלנינג
דרור טנקוס – מנהל לקוחות
הלה ברודי- סופרוויזר
לינור קרן וטין- תקציבאית
גוסטבו הפקות, גיל לוונברג- במאי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר