תלמה מקבוצת יוניליוור, יצרנית דגנים וחטיפי דגנים, מוציאה לשוק סדרת חטיפים
חדשה, עשירה בתוספות שלמות – מיקספלקס פלוס. השקת הסדרה מלווה בקמפיין באמצעות משרד הפרסום באומן, בר ריבנאי בכיכובו של שחקן הכדורסל עומרי כספי. במהלך הכולל הושקעו 5 מיליון ₪.
מיקספלקס פלוס הינה סדרת חטיפים חדשה עשירה בתוספות. מוצרי הסדרה מכילים אגוזי לוז שלמים, שקדים שלמים, אגוזי קשיו פריכים, אוכמניות שלמות, גרעיני חמנייה, ונגיעות שוקולד לבן וחלב.
קמפיין הטלוויזיה מתמקד במסר: "הגזמנו עם התוספות". הפרסומת, בה מככב עומרי כספי, הפרזנטור החדש של תלמה, מגלה מעט מהמתרחש מאחורי הקלעים של צילומי
פרסומות, וזאת בצורה מוגזמת והומוריסטית. הקמפיין ממחיש את עושר התוספות שבסדרת החטיפים החדשה.
הקמפיין ישודר בערוצים 2, 10, 24 במשך שלושה שבועות, וייתמך בפעילות התנסות במוקדים שונים בארץ, שתגיע לכ- 300,000 צרכנים.
מוצרי הסדרה מוצעים באריזות המכילות 5 חטיפים במשקל כולל של 165 גרם, במחיר של 17.99 ₪.





