תלמה בקמפיין לסדרת חטיפי הדגנים מיקספלקס פלוס עם תוספות שלמות

השקת הסדרה תלווה בקמפיין בכיכובו של עומרי כספי תחת המסר "הגזמנו עם התוספות" בהשקעה כוללת של 5 מיליון ₪

תלמה מקבוצת יוניליוור, יצרנית דגנים וחטיפי דגנים, מוציאה לשוק סדרת חטיפים עומרי כספי, צילום שוקה כהןחדשה, עשירה בתוספות שלמות – מיקספלקס פלוס. השקת הסדרה מלווה בקמפיין באמצעות משרד הפרסום באומן, בר ריבנאי בכיכובו של שחקן הכדורסל עומרי כספי. במהלך הכולל הושקעו 5 מיליון ₪.

מיקספלקס פלוס הינה סדרת חטיפים חדשה עשירה בתוספות. מוצרי הסדרה מכילים אגוזי לוז שלמים, שקדים שלמים, אגוזי קשיו פריכים, אוכמניות שלמות, גרעיני חמנייה, ונגיעות שוקולד לבן וחלב.

קמפיין הטלוויזיה מתמקד במסר: "הגזמנו עם התוספות". הפרסומת, בה מככב עומרי כספי, הפרזנטור החדש של תלמה, מגלה מעט מהמתרחש מאחורי הקלעים של צילומי פרסומות, וזאת בצורה מוגזמת והומוריסטית. הקמפיין ממחיש את עושר התוספות שבסדרת החטיפים החדשה.
הקמפיין ישודר בערוצים 2, 10, 24 במשך שלושה שבועות, וייתמך בפעילות התנסות  במוקדים שונים בארץ, שתגיע לכ-  300,000 צרכנים.

מוצרי הסדרה מוצעים באריזות המכילות 5 חטיפים במשקל כולל של 165 גרם, במחיר של 17.99 ₪.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הרשמה לניוזלטר