תלמה יוניליוור בסדרת חטיפי דגנים חדשה: "רגע קל"

חטיפי הדגנים "רגע קל" פותחו במטרה לתת מענה לצרכניות המעוניינות לשמור על תזונה נכונה לאורך היום, תוך דגש על זמינות וטעם נהדר. חטיפי הדגנים החדשים זכו לציונים גבוהים ביותר במבחני טעימה

תלמה מחברת יוניליוור, המובילה את שוק הדגנים בישראל, חונכת קטגוריה חדשה תחת חטיפי הדגנים – סדרת "רגע קל", הכוללת ארבעה חטיפים משיבולת שועל בטעמים חמוציות, משמש, צימוקים ותמר עם מייפל, המכילים עד 65 קלוריות לחטיף. חטיפי "רגע קל" עשירים בסיבים תזונתיים הגורמים לתחושת שובע.

סקר שערכה תלמה הרגלי התזונה של הישראלים, באמצעות חברת מוניטור, העלה תוצאות מעניינות בנושא תזונה בריאה בקרב הישראלים. במדגם השתתפו כ-500 בוגרים ממדגם ארצי מייצג.
כ-50% מהנשאלים נוהגים לאכול מוצרים דלי קלוריות כמו לחם קל, יוגורטים דלי קלוריות וכו', גם כאן מובילות הנשים עם 57.7% מול הגברים 41.9%.
עוד ניתן ללמוד כי ככל שהגיל עולה כך עולה המודעות לאכילת מוצרים דלי קלוריות( גילאי 18-29 – 31.6%, גילאי 30-49- 50.4%, גילאי 50+ 63.1%).
ישראלים גם מודעים למזון אותו הם צורכים. כ-40% מהנשאלים בודקים לרוב את הערכים הקלוריים במזון אותו הם אוכלים, הנשים מובילות בבדיקת הערכים עם כ- 50% לעומת כ-30% מהגברים שטענו כי לרוב בודקים את ערכים.
עם זאת, כ-50.6% טוענים, כי לרוב אינם נמצאים בדיאטה, בעיקר מצטיינים גילאי 18-29 אשר מהווים 60.05% מהנשאלים שטענו כי אינם נמצאים בדיאטה.

במסגרת מגמת הויטליטי (חיוניות) של יוניליוור, שערכיה – בריאות, נוחות והנאה, החברה אומרת כי היא פועלת לפיתוח מוצרים טובים יותר למען לקוחותיה, לשדרוג הערכים התזונתיים של מוצריה ולשמירה על מגוון, חדשנות ואיכות של כלל מותגיה. כחלק ממגמה זו יצאו לשוק דגני ילדים חדשים מופחתי סוכר ובעלי ערכים תזונתיים גבוהים יותר תחת המותג שוגי (שוגי בריבוע ושוגי שליש פחות סוכר), וכן ברנפלקס ללא תוספת סוכר.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר