תלמה מעלה קמפיין ל"שוגי בריבוע" בהשקעה של 5 מיליון ש"ח

הקמפיין, חלק מהפיכתו של "שוגי" למותג על, תחת הסיסמא: "שוגי בריבוע מרבע ת'עולם", מבוצע ע"י באומן בר ריבנאי

תלמה – יוניליוור מעלה קמפיין פרסום ל"שוגי בריבוע" – ריבועי דגנים בטעם דבש, משיבולת שועל מלאה, שהושקו לאחרונה. בקמפיין תשקיע יוניליוור 5 מיליון ש"ח, והוא ילווה בסיסמא: "שוגי בריבוע מרבע ת'עולם".

הקמפיין מהווה נדבך נוסף במהלך הפיכתו של שוגי למותג על. במסגרת זו הורחבה סדרה שוגי והושקו שני מוצרים חדשים: שוגי בריבוע – ריבועי דגנים בטעם דבש, עשירים בסיבים תזונתיים ובסידן; ושוגי שליש פחות סוכר. המהלך כלל גם שינוי אריזות, חיבור למבנה העיצובי של תלמה, רענון דמותו של "שוגי" והפיכתו ליותר "קוּל", ספורטיבי ואנרגטי.

הקמפיין יכלול סרטון טלויזיה, מודעות בעיתונות ילדים ונוער, פעילות בבתי קולנוע ,וקמפיין אינטרנט.

בסרטון הפרסומת, הכולל אנימציה המשלבת טכניקה של תלת מימד, נראית דמותו החדשה של שוגי כשהוא שועט על סקטבורד במהירות בין אתרים מפורסמים בעולם והופך אותם למרובעים, לדוגמא: מגדל אייפל בפריז הופך למבנה מרובע, הפירמידות במצריים הופכות לריבועים, וכדומה.
בנוסף תכלול הפעילות גם שיתוף פעולה עם אתר "טיפו", במסגרתו יוקם לשוגי אתר משחקים מיוחד שיכלול פעילויות מגוונות וכיפיות עבור ילדים, המתחברות למותג.

שוק דגני הילדים והנוער נאמד בכ- 233 מיליון שקל בשנה, מתוכם תופסת תלמה נתח שוק של 60.3%, עם ארבעה מותגים מובילים בסגמנט: כריות, שוגי, עוגי וקוקומן – כולם מבית תלמה.
מסקרים שערכה יוניליוור עולה כי 6 מתוך 10 ילדים צורכים שוגי באופן קבוע. המותג נהנה מ- 99% מודעות נעזרת ו- 50% מודעות בלתי נעזרת.

קרדיטים:

משרד פרסום: באומן בר ריבנאי.
מנהל קריאייטיב : דיויד אדלשטיין
מנהלת לקוחות : שרון קונופני
סופרוויזרית: נויה אידלסון
תקציבאית: אפרת ברנס
ארט דירקטור : מיכל גונן
קופירייטר: אמיר אריאלי
מנהלת הפקה: דורית גוילי
מפיק : אלון שמואלוף
פלנרית: ליבי כץ- בר
מנהל יחידה עסקית תלמה: דורון זילברשטיין
מנהלת תחום דגנים: רוני בהט
מנהלת דגני ילדים: יעל בן צבי
חברת אנימציה: פיצ'י פוי


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר