תלמה מרחיבה את סדרת "כריות" עם כריות מצופות בטעם שוקולד

דגני כריות תלמה הושקו לראשונה בשנת 1994. המותג נתפס כמותג דגנים ייחודי בעל טעמים וניגודים מעניינים: חיצוניות קראנצ'ית, פנים קרמי

תלמה מרחיבה את סדרת מותג הדגנים "כריות" ומשיקה כריות מצופות בטעם שוקולד, במילוי קרם נוגט או וניל.

השקת כריות מצופות תלווה בקמפיין פרסום, בהשקעה של 3 מיליון ₪ באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי. הקמפיין יכלול סרטון טלויזיה, קולנוע ואינטרנט תחת הסיסמא "לא תאמינו מה קורה בפנים, ועכשיו בחוץ: חדש – כריות מצופות".

תלמה מחזיקה נתח שוק של 67% בקטגורית הדגנים, כאשר המותג "כריות" הינו מותג הדגנים המוביל בישראל, עם נתח שוק שנתי של 15.7% על פי דו"ח נילסן.

דגני כריות תלמה הושקו לראשונה בשנת 1994. המותג נתפס כמותג דגנים ייחודי בעל טעמים וניגודים מעניינים: חיצוניות קראנצ'ית, פנים קרמי, שנותן מענה כפול – מצד אחד ארוחת בוקר, מצד שני נישנוש אולטימטיבי.



כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר