תלמה מרחיבה את סדרת "כריות" עם כריות מצופות בטעם שוקולד

תלמה מרחיבה את סדרת מותג הדגנים "כריות" ומשיקה כריות מצופות בטעם שוקולד, במילוי קרם נוגט או וניל.

השקת כריות מצופות תלווה בקמפיין פרסום, בהשקעה של 3 מיליון ₪ באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי. הקמפיין יכלול סרטון טלויזיה, קולנוע ואינטרנט תחת הסיסמא "לא תאמינו מה קורה בפנים, ועכשיו בחוץ: חדש – כריות מצופות".

תלמה מחזיקה נתח שוק של 67% בקטגורית הדגנים, כאשר המותג "כריות" הינו מותג הדגנים המוביל בישראל, עם נתח שוק שנתי של 15.7% על פי דו"ח נילסן.

דגני כריות תלמה הושקו לראשונה בשנת 1994. המותג נתפס כמותג דגנים ייחודי בעל טעמים וניגודים מעניינים: חיצוניות קראנצ'ית, פנים קרמי, שנותן מענה כפול – מצד אחד ארוחת בוקר, מצד שני נישנוש אולטימטיבי.








היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה