תלמה מרחיבה את סדרת מותג הדגנים "כריות" ומשיקה כריות מצופות בטעם שוקולד, במילוי קרם נוגט או וניל.
השקת כריות מצופות תלווה בקמפיין פרסום, בהשקעה של 3 מיליון ₪ באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי. הקמפיין יכלול סרטון טלויזיה, קולנוע ואינטרנט תחת הסיסמא "לא תאמינו מה קורה בפנים, ועכשיו בחוץ: חדש – כריות מצופות".
תלמה מחזיקה נתח שוק של 67% בקטגורית הדגנים, כאשר המותג "כריות" הינו מותג הדגנים המוביל בישראל, עם נתח שוק שנתי של 15.7% על פי דו"ח נילסן.
דגני כריות תלמה הושקו לראשונה בשנת 1994. המותג נתפס כמותג דגנים ייחודי בעל טעמים וניגודים מעניינים: חיצוניות קראנצ'ית, פנים קרמי, שנותן מענה כפול – מצד אחד ארוחת בוקר, מצד שני נישנוש אולטימטיבי.