תמנע שטרית סמנכ"לית יקבי בנימינה פורשת

תמנע שטרית, סמנכ"לית שיווק ומכירות ביקבי בנימינה, הודיעה על סיום תפקידה ביקב לאחר שש וחצי שנות פעילות ענפה ומוצלחת ביותר, עם רשימה ארוכה של הישגים והצלחות

תמנע שטרית, סמנכ"לית שיווק ומכירות ביקבי בנימינה, הודיעה על סיום תמנע שטריתתפקידה ביקב לאחר שש וחצי שנות פעילות ענפה ומוצלחת ביותר, עם רשימה ארוכה של הישגים והצלחות.

לפי הודעת היקב, שטרית, אשר החלה את עבודתה ביקב בתפקיד שטח במחלקת השיווק, עלתה וצמחה עד לתפקיד סמנכ"ל שיווק ומכירות, ואף שמשה כחברת דירקטוריון בקבוצת בנימינה. שטרית לקחה חלק מרכזי בכל אחד מהמהלכים האסטרטגיים של היקב בשנים האחרונות, החל מבנייה, חידוש ושדרוג סדרות היקב השונות, הקמת מערך השיווק, המכירות וההפצה העצמאי של היקב, הקמת חברת האלכוהול בנימינה ספיריטס ועד להפיכתו לאחד מהיקבים המובילים בישראל.

עוד מוסיפה הודעת היקב כי תחת שרביטה של תמנע תוכננו ויושמו ביקב מיזמים ופרויקטים מרתקים ומוצלחים, הן ברמת היקב והן ברמת ענף היין הישראלי, ביניהם ייזום והשקת סדרת "יוגב" אשר לראשונה שמה בקדמת הבמה את הכורמים ואנשי האדמה; השקת סדרת הפרימיום המצליחה" אבני החושן", כולל יין הדגל יהלום; ייסוד פורום נשים טועמות תואמות, אשר הפגיש נשים מובילות מתחומי הכלכלה, התקשורת והפוליטיקה למפגשי יין; החדרת מוצרי היקב לרשימה ארוכה של שווקים בינלאומיים חדשים.

תמנע פעלה רבות למיתוג ומיצוב מחדש של סדרות היקב – סדרת "בנימינה רזרב" המהווה את עמוד השדרה התדמיתי והמכירתי של היקב, וסדרת "טבע" המצליחה והנותנת ערך טוב לכסף.

אילן חסון, מנכ"ל יקבי בנימינה, אומר: "אנו מקבלים את בקשתה של תמנע לסיים את תפקידה ברגשות מעורבים. מצד אחד חסרונה של תמנע יורגש
 ומאידך אנו רוצים את המשך הצלחתה. תמנע הייתה חלק חשוב בצוות המוביל של היקב, וחותמה האישי אשר הוטבע ביקב ילווה אותו עוד שנים ארוכות. אנו מאחלים לתמנע הצלחה רבה בהמשך הדרך, לפחות כפי שהצליחה והשיגה בשנות עבודתה ביקב בנימינה".

"יקב בנימינה היווה עבורי קודם כל בית, בו קיבלתי את כל האפשרויות וההזדמנויות ללמוד, לצמוח ולהצליח ולהוביל את היקב ויינותיו למחוזות חדשים ומופלאים,, אומרת תמנע שטרית. "אני רוצה להודות למשפחות שלום וקופרלי על ההזדמנות שניתנה לי לעבוד תחת בעלותם החדשה על היקב, ובעיקר למנכ"ל היקב- אילן חסון, על האמון, התמיכה והקרקע לצמוח שהעניק לי לאורך השנים.
אני מאחלת ליקב שימשיך את התנופה וההצלחה, וימשיך להיות מקור גאווה לכולנו".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר