תנובה משיקה מוקד שירות מידע לצרכנים בנושא בשר בקר

"קו הבשר" יהווה ערוץ תקשורת חופשי ופתוח לציבור הרחב בנושאים בתחום הבשר, במטרה להרחיב את הידע של הצרכן הישראלי בתחום זה.המוקד יפעל בעברית, אנגלית ורוסית

תנובה משיקה לראשונה בישראל, מוקד שירות צרכנים ייחודי תחת השם "קו הבשר".
"קו הבשר" יהווה ערוץ תקשורת חופשי ופתוח לציבור הרחב בנושאים בתחום הבשר, במטרה להרחיב את הידע של הצרכן הישראלי בתחום זה. המוקד יספק מענה במגוון נושאים, לרבות דרכי הטיפול במוצרי בשר, דרכי זיהוי בשר בקר טרי, מידע אודות בשר טרי כחלק מתזונה נכונה, אופן בחירת הנתח המתאים, המלצות לאחסון הבשר, טיפים לבישול ועוד.

המוקד יאויש בנציגי שירות צרכנים ממיטב מומחי תנובה בתחום, אשר עברו הדרכות מעמיקות ומפורטות לגבי תחום הבשר ויתנו מענה לכל פנייה או בקשה. בין היתר יכלול צוות המומחים דיאטניות קלינית שיספקו ייעוץ אישי לצרכן.

כמו כן יספק המוקד מידע אודות המותג "אדום אדום", מותג בשר הבקר הטרי של תנובה, זאת במקביל לפריסת המוצרים ברחבי הארץ, ויכלול מתכונים מומלצים, מחירים ומבצעים, רקע כללי אודות איכות הבשר וכד'.

המוקד יפעל מדי יום בין השעות 20:00 – 08:00, בערבי חג וימי שישי עד השעה 12:00, ויספק שירות בשלוש שפות, בהתאם לבחירת הצרכן:עברית, אנגלית ורוסית.

טלפון המוקד: 1-800-200-771

"מוקד שירות הצרכנים מהווה ערוץ תקשורת חופשי ופתוח לצרכני החברה, המאפשר מתן מידע שוטף וחיזוק הקשר האישי עם הצרכנים. נציגי המוקד הוכשרו על ידינו להענקת שירות מקצועי ברמה הגבוהה ביותר ומתן פתרון הולם וענייני במקביל לטיפול אישי בצרכנים", מסר רמי לוי, סמנכ"ל שיווק, תשלובת הבקר תנובה. "הקטגוריה החדשה שהשקנו, המהווה חידוש בישראל – מכירת בשר בקר טרי ארוז ממותג במקרר השרות העצמי, הובילה אותנו לגיבוש סטנדרטים חדשים בשוק הבשר. "קו הבשר", יחד עם צעדים נוספים שנקטנו במהלך ההשקה בהם הקמת מרכז הדרכה להכשרת קצבים ומנהלי רשתות בתחום הבשר, והצבת יועצי בשר בנקודות המכירה, מהווים דוגמה למימוש סטנדרטים אלו ונוספים בעתיד".





כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר