תנובה שף: הזמנות מוצרי מזון לחגים ביותר מ- 60 מיליון שקל

הסיבה למכירות הגבוהות מוסברת בהיערכות לקוחות החברה לתקופת חגי תשרי עתירות ארוחות חג

"תנובה שף", החברה המתמחה של קונצרן תנובה בשוק המזון המוסדי, מדווחת על מכירות שיא של מוצרי מזון לתקופת החגים, בסך כולל של למעלה מ- 60 מיליון שקל, לעומת 46 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.

הסיבה למכירות הגבוהות מוסברת בהיערכות לקוחות החברה לתקופת חגי תשרי עתירות ארוחות חג. במקביל מדווחת החברה על גידול של 30 אחוז במכירות מוצרי עוף, בשר ודגים לתקופת החגים, לעומת התקופה המקבילה בשנה שעברה.

תנובה שף מציינת מגמה בולטת של גידול ברכישת מוצרים ייחודיים ומוצרים שהנם בגדר פיתוחים חדשים, כדוגמת עופיונים, מוצרי בקר אטרקטיביים כגון אסדו, אנטריקוט מיושן, וסינטה מיושנת, וכן פילה סלמון לסוגיו וסלמון מעושן, אשר מכירותיהם הסתכמו ב- 20 מיליון שקל.

בסך הכל מכרה החברה ללקוחותיה בתקופת החגים עופות בהיקף של 10 מיליון ש"ח, בשר בקר בהיקף של כ- 5 מיליון שקל, ומוצרי דגים קפואים, טריים ומעושנים בהיקף של כ- 5 מיליון שקל.

"תנובה שף שמחה על הגידול הניכר במכירות לרגל תקופת החגים, אליה נערכה מבעוד מועד", אמרה איריס פיין, מנכ"לית תנובה שף. "הגידול הנו תוצר של הסכמים חדשים אותם חתמנו לאחרונה עם רשתות בתי המלון הגדולות בישראל, בהן רשת מלונות דן, ישרוטל, הולידיי אין ושרתון, כמו גם פועל יוצא של פיתוח מוצרי מזון חדשים והגברת הביקוש אליהם בקרב כלל לקוחות החברה".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר