תערוכת תה בסניף ספייסס כלים וטעמים תל אביב

50 קומקומי חימר, חליטות מיוחדות, טעימות והדגמות

החורף המגמגם לא ימנע מאוהבי התה לחגוג את העונה הקרה בתערוכת תה, שתתקיים עד סוף פברואר בסניף ספייסס תל-אביב. בתערוכה יוצגו 50 קומקומי חימר המיוצרים על ידי קרמיקת אי שינג בסין ומיובאים על ידי חברת PIPE & TEA. בתערוכה יוצגו מקונכיית זיזים, קומקום בצורת פיל ועד קומקומים המאוירים באיורים סיניים מסורתיים. בנוסף לתצוגת קומקומי התה הסינים המיוחדים, יתקיימו בימי שישי בתקופה זו בסניף ספייסס תל אביב, טעימות של חליטות התה השונות והדגמות אופן ההכנה בכלי התה השונים והייעודיים.

קרמיקת אי שינג זכתה לשמה על שם העיר שבסביבתה נמצא המקור היחיד בעולם של החימר היחודי הנחשב לטוב ביותר להכנת התה. אומנות הייצור של כלי אי שינג נשענת על מסורת בת אלף שנה. הכלים ידועים בסין כמשביחים את טעמו של התה, בזכות המבנה הספוגי ותכולת הברזל הגבוהה של החימר.

בין סוגי התה השונים המוצעים ברשת "ספייסס כלים וטעמים": פואר שה גואן מבושל ולא מבושל; תה ירוק עם יסמין פרח וכן מו לי; תה ירוק לונזין – סוג התה הירוק המפורסם ביותר ולפסנג סושונג (תה ירוק מעושן); תה שחור (שהסינים מכנים דווקא אדום) יונאן – התה השחור הטוב ביותר בסין ואחד מהטובים בעולם, וכן אולון תייה גואנין ותה לבן באי צ'ה.

SPICES כלים וטעמים: סניף הדר יוסף, קהילת סלוניקי 11, הדר יוסף, תל-אביב, טל. 03-6475555  www.spices-center.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר