תעשיית המזון חוסכת בהוצאות מיזוג אוויר עם טכנולוגיה ייחודית של סמארט פתרונות אנרגיה הישראלית

מחלבת יטבתה נכנסה לאחרונה להתקנה שנייה של מערכת SMART-SAVE לחיסכון באנרגיה של חברת סמארט פתרונות אנרגיה מהוד השרון,לאחר שיישמה בהצלחה מערכת חיסכון של סמארט לפני כשנתיים והשיגה חיסכון של יותר מ- 20 אחוז בצריכת החשמל של מערכות מיזוג האוויר שלה

מחלבת יטבתה נכנסה לאחרונה להתקנה שנייה של מערכת SMART-SAVE לחיסכון באנרגיה של חברת סמארט פתרונות אנרגיה מהוד השרון,לאחר שיישמה בהצלחה מערכת חיסכון של סמארט לפני כשנתיים והשיגה חיסכון של יותר מ- 20 אחוז בצריכת החשמל של מערכות מיזוג האוויר שלה.
במקביל השלימה סמארט התקנת מערכת חוסכת אנרגיה במפעל הממתקים של ליימן שליסל ביבנה.

לדברי יורם ליבני, סמנכ"ל השיווק, תעשיית המזון מוציאה סכומי כסף גדולים על צריכת חשמל לקירור תהליכי הייצור ולמערכות מיזוג האוויר של המפעלים. בדרך כלל המערכות עובדות 24 שעות ביממה, 365 יום בשנה, כך שהחיסכון המושג עומד על מאות אלפי שקלים בשנה.

ליבני אומר כי מערכות SMART-SAVE המותקנות על מערכות קירור ומיזוג תעשייתיות מביאות לחיסכון של כ- 20% מחשבון החשמל מיד עם התקנתן.

מנכ"ל החברה משה אביחי מוסיף: "מערכות SMART-SAVE מבוססות על סדרת פטנטים בינלאומיים וטכנולוגיה המיושמת במדינות נוספות בעולם. לאחר התקנת מערכות סמארט, מושג חיסכון אנרגטי של עשרות אחוזים. לפי מודל ההתקשרות עם הלקוח אנו מוכיחים את החיסכון באופן מיידי, ולעתים חלק מהתשלום מתקבל מהסכום שנחסך מחשבון החשמל".
לדברי אביחי הפתרון של סמארט יכול להביא לחיסכון ברמה הלאומית ולהפחתה של עד 500 מגה ואט ליום בשיא הצריכה, במפעלי תעשייה, רשתות מזון, בניני משרדים ובתי מלון.
אביחי מציין שסמארט בוחנת כניסה לשוק ההולנדי ונמצאת בתהליך של מציאת גורם מקומי מתחום הקירור.

"סמארט פתרונות אנרגיה" מהוד השרון מתמחה ביישום של טכנולוגיות חוסכות אנרגיה הפועלת בשוק הישראלי מאז שנת 2002. המערכות של סמארט כוללות מכלול של פתרונות טכנולוגיים המוגנים תחת פטנטים בינלאומיים. ע"י יישום SMART-SAVE, משיגים הלקוחות חסכון של עשרות אחוזים בחשבון החשמל והחזר מהיר על ההשקעה.
בין לקוחות סמארט פתרונות אנרגיה בישראל: רשת הריבוע הכחול, רשת השופרסל, עלית, מחלבות יטבתה, בזק, בנק הפועלים, מפעלי ים המלח, מכתשים, עיתון גלובס ועוד עשרות חברות ומפעלים. החברה הוקמה ע"י דר' עופר אלון, אריה גאולי ומשה אביחי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר