תפוח אדמה אורגני "דוד משה" ישווק בלעדית ברשת השופרסל

תפוחי האדמה האורגנים ימכרו באריזת נייר מיוחדת, השומרת על טריות המוצר וידידותית לסביבה. הם לא יעברו שטיפה טרם האריזה כדי להאריך את חיי המדף

מפעלי חבל מעון בנגב המערבי, מגדלי ומשווקי תפוחי אדמה "דוד משה", החלו בשיווק תפוחי אדמה אורגניים באופן בלעדי ברשת השופרסל. קיבוצי חבל מעון מגדלים תפוחי אדמה אורגנים כבר מספר שנים, אך עד כה כל התוצרת הופנתה ליצוא בלבד, וכעת היא תימכר לראשונה גם בישראל.

תפוחי האדמה האורגניים נמכרו עד כה בחנויות הטבע והבריאות במחיר גבוה יחסית של 10-15 שקל לקילו בממוצע, אשר גרם לכך שהם נרכשו רק על ידי חובבי המזון האורגני. מחירם של תפוחי האדמה האורגנים "דוד משה" ברשת השופרסל יהיה 6 שקל, כך שאוכלוסיה רחבה תוכל ליהנות מהם.

תפוחי האדמה האורגנים ימכרו באריזת נייר מיוחדת, השומרת על טריות המוצר וידידותית לסביבה. הם לא יעברו שטיפה טרם האריזה כדי להאריך את חיי המדף.

גידול תפוחי האדמה האורגנים נעשה באישור של הארגון לחקלאות ביולוגית – אורגנית ובפיקוח של חברות "אגריאור" ו"דרך המעבדה". שדות תפוחי האדמה האורגנים אינם מרוססים, ואף נשמר מרחק ביטחון ביניהם לבין שדות אחרים כדי למנוע מעבר מקרי של חומרים אסורים.

מידע על זני תפוחי האדמה השונים, ערכם התזונתי והשימושים שלהם בבישול באתר האינטרנט: www.dodmoshe.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר