תפוסה של 85% בממוצע בבתי המלון וחדרי האירוח לפסח בגליל ובגולן. המחירים בין 800 ₪ ל- 2,000 ₪ ללילה

כפר הנופש גונן ומלון פסטורל הופכים בימי החג לגלאט כשר, ורושמים תפוסה של 100%

עשרות אלפי ישראלים ותיירים מחו"ל צפויים להגיע בחג ובחול המועד פסח לאזורי הגליל והגולן.
חופשת הפסח מתחילה ב- 9 באפריל ונמשכת שבועיים, ומנתוני בתי המלון וחדרי האירוח בגליל ובגולן, עולה כי גם השנה, בדומה לשנתיים האחרונות, נמשכת מגמת העלייה באחוזי התפוסה במלונות וחדרי האירוח, וכבר היום מדווחים על ממוצע הזמנות העומד על כ-85% בימות החג וחול המועד.

במלון פסטורל בכפר בלום עומדת התפוסה על 100%, וזאת בעיקר בשל משפחות מסורתיות מישראל המארחות את המשפחה המורחבת המגיעה מארה"ב ואנגליה.

גם בכפר הנופש גונןבגליל העליון נרשמת תפוסה צפויה של 100%, וזאת בעיקר בשל משפחות מסורתיות העושות את החג יחדיו.
מנכ"ל כפר הנופש גונן, מאיר (כושי) לוי, אומר: "המעבר למטבח בעל תעודת גלאט כשר, נועד כדי לשרת את הקהל המיוחד המגיע בהמוניו לחופשת הפסח. אנו נשלב עבור אורחינו ועבור אורחים בגליל טיולי פריחות רגליים ובגי'פים".

במלון מצפה הימים מדווחים על תפוסה של יותר מ- 70%. מחיר של סוויטה בימי החג לזוג עבור לילה על בסיס חצי פנסיון, נע בין 2,000-2,400 ₪ .
במהלך החג יתקיים במלון חודש "תוצרת הגליל", הכולל הרצאות, סדנאות, מופעים, יצירות אומנות וטעמים – הכל תוצרת תושבי הגליל.

המלון הסקוטי בטבריה רושם תפוסה של 85%. המחירים נעים בין 1,600 ל- 1,900 ₪ ללילה על בסיס חצי פנסיון. עדיין ניתן להשיג מספר חדרים לחג.
המלון יקיים אירועי תרבות לכל אורך חודש אפריל: קונצרטים, מפגשי שיח תרבות, סדנאות, ועוד.

בחדרי האירוח במרום גולן התפוסה עומדת על 70% בממוצע לאורך חול המועד. ערן גליק מנהל התיירות במרום גולן אומר: "בדומה לשנה שעברה התקבלו הזמנות מספר חודשים לפני הפסח. ישנו בהחלט שינוי בתכנון מוקדם של החג על ידי המשפחות, כאשר הבילוי המשותף בחדרי אירוח בחוג המשפחה הופך למעין מסורת. יש גם הרבה אורחים חוזרים".
במרום גולן מציעים לנופשים בחול המועד פסח: טיולי סוסים וטרקטורונים, ברחבי רמת הגולן, אל עבר הגבול הסורי, פריחות הדובדבן, מטעי הפרי ועוד.

גם במטולה ישנו ביקוש לחדרי האירוח בפסח. ב"בית השלום" של משפחת הוד כבר נרשמה תפוסה של 90%, אם כי עדיין נותרו מקומות ספורים לחדרים זוגיים. משפחת הוד מציעה גם סיור פריחות עונתי וארוחת בוקר כפרית בגינה. המחירים נעים בין 600 ל- 800 ₪ ללילה.
"אין ספק שיש שינוי של השנים האחרונות בדפוס הבילוי בחג", אומרת מרים הוד. "החג פחות סביב שולחן משפחתי ויותר בילוי אביבי, כשכולם פנויים ושוהים יותר יחדיו ולא עסוקים בבישול והגשה. הגליל כל כך יפה בעונה זו של שנה, ומושך אלפי אנשים".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר