תפריט אביב ב"כרמלה בנחלה"

המטבח בכרמלה בנחלה הוא עונתי, טרי מהשוק וכך יחד עם חילופי העונות והמרכולת הטרייה המוצבת על הדוכנים, מעדכן השף את המנות וגאה להציג את התפריט האביב החדש שילווה את הסועדים עד לבוא הסתיו

המטבח בכרמלה בנחלה הוא עונתי, טרי מהשוק וכך יחד עם חילופי העונות והמרכולת הטרייה המוצבת על הדוכנים, מעדכן השף דניאל זך את המנות וגאה להציג את התפריט האביב החדש שילווה את הסועדים עד לבוא הסתיו.

דניאל זך: "אנחנו מקפידים לחדש את התפריט בבוא האביב ולהתאים אותו גם לשפע הקיים בעונות החמות. בימים בהם השמש קופחת ורבים מתגעגעים לבריזות קלות אנחנו מגישים במסעדה מנות קלות יותר ומרעננות. יש לנו מנות על בסיס יוגורט, בשרים ודגים צלויים על הגריל. היום מוכרים בשוק תוצרת כמו חילבה ואספרגוס וכדאי לנצל את השפע כראוי. התחלנו להגיש טעימות מתוך התפריט החדש מימי הפסח והן זכו לתגובות חמות ואוהדות וכך בהתאם למה שמציעה העונה ולדרישות הקהל נבנה התפריט החדש".

תפריט האביב כולל מגוון מנות ראשונות
סלט ירוק עם פלחי אפרסמון מיובש בשמש וזירעוני פשתן ברוטב לימון ושום

אספרגוס צרוב בגריל ברוטב צזיקי מיוגורט עיזים ושמיר.

טרטר דג ים עם בצל ועגבניות ברוטב יוגורט ואצות מטוגנות

במנות עיקריות יש למשל
שרימפס וקלמרי מוקפצים עם ירקות ירוקים ברוטב חרדל ,לימון וקרוטונים מתובלים.

פילה דג ים בסלסה מעגבניות זיתים, לימון כבוש ועשבי תיבול. מוגש עם אורז פרסי.

נתחי בשר בקר מיושן "על האש" עם ירקות פריכים בציר בקר ושום אפוי.

מנות צמחוניות כמו
ניוקי תפו"א ברוטב עגבניות מיובשות, אורגנו, לימון ושום עם גבינת מוצרלה ואצות ים או גבינה עיזים מותכת בקימל וסומסום שחור ברוטב דבש, משמש וצנוברים מוגש עם פאפדם.

עסקיות צהריים בימים א'-ה' מהשעה 12:00-18:00, המאפשרת גם למאחרים בסועדים ליהנות מארוחה עיסקית ב-85 שקל. תפריט ארוחת הטעימות בערב מתחיל מהשעה 18:00.

בשישי ושבת ייהנו הסועדים מתפריט טעימות צהריים חדש בין השעות 13:00-17:00 ב-139 שקל. ארוחה המוגשת לזוג ומעלה למרכז השולחן. ארוחות בוקר מוגשות ביום שישי ב- 09:00-13:00 ובבוקר שבת בין השעות 10:00-13:00.

ניתן ללוות את מנות הגורמה בתפריט היינות העשיר של המסעדה המבוסס על יינות ישראלים איכותיים.

כרמלה בנחלה, מטבח עונתי טרי מהשוק
רחוב התבור 46 פינת רמב"ם 14,מדרחוב נחלת בנימין, תל אביב
להזמנת מקום: 03-5161417

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר