תפריט אביב במסעדת Toto

תפריט אביב במסעדת Toto: מנות איטלקיות חדשות על בסיס יבולי העונה הכולל מולים, קלאמרי, פול, תרד, אננס ועוד

עם בואו של האביב ותחילתה של העונה החמה המתקרבת אלינו במהירות, סגנון הארוחות והרכבן משתנה – מנות רעננות המבוססות על מרכיבים עונתיים.

במסעדת Toto הוחלף תפריט החורף של המסעדה לתפריט חדש, אביב – קיץ, עם הרבה מנות חדשות אותן התאים שף המסעדה מנה שטרום במיוחד לעונת הקיץ.

תפריט אביב – קיץ של Toto מבוסס על מנות קלות עם מרכיבים עונתיים, כגון דגים, פירות ים, פירות וירקות האופייניים לקיץ הישראלי כמו פול ירוק, אספרגוס, אפונה, חצילים ועוד.

בין המנות החדשות: מחבת ים אביבית – מולים, בייבי קלאמרי, פול ירוק בייקון ותפוחי אדמה, צלע חזיר בגריל בתוספת "מוסטרדה" – רוטב חריף מתוק המכיל פירות יבשים – תאנים, משמשים, חמוציות, צימוקים ודובדבנים וכן אגסים טריים, יין, פלפל חריף וגרגרי חרדל. ריזוטו עם פול ירוק אפונה ותרד, פיצה אנשובי עם רוטב עגבניות חריף, עלי רוקט טריים וכדורי מוצרלה, עופיון צלוי בגריל מתחת ללבנה מוגש עם "פנזנלה"

לתפריט המנות האחרונות נוספו מנות קרות, ביניהן: זוקוטו – עוגת גלידה שמורכבת מעוגת ספוג ממולאת בגלידת שוקולד ומקפא קפה שמצופה בנוגט. קארפצ'ו אננס – פרוסות דקות של אננס טרי שיושבות במרינדה של מי סוכר ונענע. טארט לימון ודובדבני יער -טארט לימון קלאסי איטלקי בתוספת דובדבני בר מאיטליה.


Toto – חוויה איטלקית, רח' ברקוביץ 4, מגדל המוזיאון, תל אביב. טלפון: 03-6935151/2

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר