תפריט בריאות חדש באסף ארטיזנל

אסף ארטיזנל, הביסטרו ברמת השרון, מוסיף בריאות לטעם. דברים טובים קורים כשהיכולות והיצירתיות של השף שחר פוגשים את חומרי הגלם והטעמים הרעננים של העונה – והדבר הטוב החדש הוא תפריט ייחודי ובריא, שמציג מגוון מנות טעימות ומושקעות, עם דגש על תזונה נכונה ומאוזנת

"אסף ארטיזנל", הביסטרו ברמת השרון, מוסיף בריאות לטעם. דברים טובים קורים כשהיכולות והיצירתיות של השף שחר פוגשים את חומרי הגלם והטעמים הרעננים של העונה – והדבר הטוב החדש הוא תפריט ייחודי ובריא, שמציג מגוון מנות טעימות ומושקעות, עם דגש על תזונה נכונה ומאוזנת. בעתיד לצד כל מנה בתפריט תצוות טבלת כל הרכיבים שלה, ויצוינו הכמויות וערכיהם התזונתיים של כל אחד מחומרי הגלם.

בין המנות הבריאות תוכלו למצוא סלט עוף אסייתי מכרוב אדום (150 גרם), כרוב לבן (150 גרם), שומשום (30 גרם), נבטים (30 גרם), תפוחי עץ (30 גרם) ופיסטוקים (20 גרם) ברוטב אסיאתי ( 2.5 גרם שמן שומשום, 25 גרם סויה, 25 גרם מיץ לימון) ובליווי רצועות עוף; פילה מוסר (180 גרם) ברוטב שום (5 גרם) לימון (10 גרם) טימין (2 גרם) ושמן זית (10 גרם), מוגש בליווי ירקות מאודים (ברוקולי, שורש פטרוזיליה, גזר, בטטה, כרובית, שיני שום) ויין לבן (10 גרם); וסלט לבנוני עם גבינת פטה/שמנת 5% , עגבניה (270 גרם), מלפפון (180 גרם), גזר (120 גרם), בצל סגול (30 גרם), צנונית (30 גרם), פטרוזיליה (10 גרם), נענע (10 גרם), שמן זית (15 גרם), ג'עלה (40 גרם) ומיץ לימון (25 גרם).

התפריט יוגש לצד התפריט הקבוע.

"אסף ארטיזנל", ביסטרו ופטיסרי בעיצוב אירופאי ומוקפד, ממוקם באזור פסטורלי, מוקף עצי הדר, בלב שכונת מגורים שקטה ברמת השרון והאווירה אינטימית וחמה. בזכות האלגנטיות והאווירה האינטימית והחמה, הביסטרו קנה לו מעמד של מקום מפגש מרכזי, אליו מגיעים מכל האזור ואף מרחבי הארץ. "אסף ארטיזנל" התרחב לאחרונה, הן בשטחו והן בתפריט שהוא מציע, ומעניק מענה למי שמבקש ליהנות מארוחות צהריים וערב מגוונות, כבילוי משפחתי או כמפגש חברתי.

"אסף ארטיזנל" משלב מגוון של מאפים משובחים, לחמים, קישים עוגות וקינוחים, מעשי ידיו של השף- קונדיטור אסף לוי, בוגר לה נוטרה בפאריז, ותפריט ביסטרו מגוון וטעים, שיצר שף שחר ברנע (לשעבר סבסטיאן וקפה נואר).

אסף ארטיזנל
התומר 28, רמת השרון
טלפון: 03-5498333
שעות פתיחה: ראשון-שישי מהשעה 08:00 בבוקר וביום שבת מ- 10:00 עד אחרון הסועדים


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר