תפריט בר חדש וחורפי ב- Tike

מהפכת האניס שהתחילה בקיץ האחרון בTike נמשכת: שני סוגי ראקי משובחים מחברת המשקאות היוקרתית EFE מצטרפים להיצע האניסים העשיר של טיקה. לנשנוש ליד האניסים המשובחים, מציעים ב Tike מנות בר חדשות כדוגמת חציל ממולא בבשר טלה ויוגורט,המשתלבות נהדר עם המשקה הטורקי המסורתי

מהפכת האניס שהתחילה בקיץ האחרון בTike נמשכת: שני סוגי ראקי משובחים מחברת המשקאות היוקרתית EFE מצטרפים להיצע האניסים העשיר של טיקה. לנשנוש ליד האניסים המשובחים, מציעים ב Tike מנות בר חדשות כדוגמת חציל ממולא בבשר טלה ויוגורט, המשתלבות היטב עם המשקה הטורקי המסורתי.

ב- Tike שמו למטרה להחדיר את שתיית הראקי לשותה הישראלי וכעת מציגים שני לייבלים חדשים ויקרתיים מבית המותג EFE. ה- EFE BLACK הינו משקה חלק במיוחד שעבר זיקוק 3 פעמים ומכיל 47 אחוזי אלכוהול- לרציניים בלבד. ה- EFE GREEN- מיוצר מענבים טריים בתהליך ייצור ייחודי לשמירת טעמי הענב, ממש כמו בקוניאק. התוצאה שמתקבלת לבסוף- אחד המשקאות הטורקיים המפוארים והעשירים ביותר, עם ארומה הרומזת לגראפה, טעם עדין של פירות ירוקים וסיומת ארוכה. מומלץ לשתות נקי או על קרח.

לתפריט של TIKE מתווספות בימים אלו מנות חורף חדשות כדוגמת אוסובוקו טלה שבושל שבע שעות בירקות שורש (100 שקל); סינטה טלה מוגשת בדרגת צלייה מידיום בליווי בצלי שאלוט ושום על לחם ראמדן, רכז רימונים ודבש (89 שקל).


שנקר 11, הרצליה פיתוח
טלפון: 09-9728191
ב'-ה' מ- 12:00 -15:30 , 19:00 – חצות
עסקיות- ב'- ה' 12:00 – 15:30

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר