תפריט החורף החדש של אינגריד

תפריט החורף של אינגריד מתחיל בכריך סינטה לצד כוס בירהומגיע עד ארוחה של שלוש מנות וקוניאק. לתפריט הוסיפו מנות כמו נתח קצבים, פסטות, מרקים ונשנושי לילה

תפריט החורף של אינגריד מתחיל בכריך סינטה לצד כוס בירהומגיע עד ארוחה של שלוש מנות וקוניאק. לתפריט הוסיפו מנות כמו נתח קצבים, פסטות, מרקים ונשנושי לילה.

להלן הצצה לתפריט החדש:
ראשונות: טרטר טונה אדומה עם ג'ינג'ר, ואסבי ובצל ירוק (49 שקל); לבבות ארטישוק בתרד ואספרגוס (34 שקל); שרימפס בגריל בטריאקי מוגש על קרפצ'יו עגבניות, אבוקדו וזילוף כוסברה (42 שקל); כבד אווז בריבת שאלוט,ג'ינג'ר וסויה (48 שקל); מול מרינייר- מולים ביין לבן, טימין, שום, עגבניות, פטרוזיליה, בצלי שאלוט ושמנת (38 שקל); פטה כבד עוף עם ריבת אגסים (36 שקל).

עיקריות: נתח קצבים צלוי בגריל על ירקות אדמה ומרמלדת שום (70 שקל); פילה דניס בגריל על ירקות ירוקים ומחאת פרמזן (84 שקל); שרימפס בחמאה, שום, צ'ילי וברוקולי (82 שקל); סטייק טונה אדומה בציפוי פלפל וכוסברה מוגש על ריזוטו וסאבי ואצות סויה (88 שקל) ; כבד עוף מרסלה על מצע פירה ברוטב יין מרסלה (49 שקל); קבבוני טלה על סלט בורגול מוגש עם רוטב עגבניות, ונקניקיית מרגז (54 שקל); אנטריקוט- 350 גרם טרי צלוי בגריל על מצע ירקות אדמה (96 שקל); חזה עוף בגריל ברוטב חלב קוקוס בליווי הום פרייז (49 ₪); סטייק סינטה עשוי בגריל פרוס כמניפה על ירקות אדמה ומרקחת ג'ינג'ר (76 שקל); המבורגר בקר טרי מוגש על לחמנייה, חסה, עגבנייה, צ'יפס וקולסלאו (44 שקל).

קינוחים: סופלה שוקולד חם במילוי שוקולד לבן (44 שקל); קרם ברולה בזיגוג סוכר (28 שקל); אינגריד- שוקולד לבן עם קרם שמנת ופטל, על מצע פריך בניחוח וניל ורוטב דומדמניות ופטל שחור (32 שקל); מרנג במילוי קרם שוקולד לבן (32 שקל); סורבה פירות (24 שקל) ועוד.

"קטנות של לילה"- תפריט לילה, המוגש החל מהשעה 23:00 ומציע מנות שהולכות מעולה עם אלכוהול: מנת כנפיים (26/46 שקל); ראפ עוף (34 שקל); פרושוטו סינטה (48 שקל) ועוד.

אינגריד- רסטו בר
שעות פתיחה: 12:00- עד אחרון הלקוחות
המסגר 9 תל אביב טלפון: 6880022 03

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר