תפריט חדש במיט בול – אחלה המבורגר

כשאמרו לי ללכת ולבדוק את התפריט החדש במסעדת ההמבורגרים 'מיט בול' באזור התעשייה הישן בראשל"צ, לא התנגדתי, ורק אמרתי לחבר שלי איציק שהתלווה אליי, ש"100 זה רק לאלוהים"

כשאמרו לי ללכת ולבדוק את התפריט החדש במסעדת ההמבורגרים 'מיט בול' באזור התעשייה הישן בראשל"צ, לא התנגדתי, ורק אמרתי לחבר שלי איציק שהתלווה אליי, ש"100 זה רק לאלוהים".
כשנכנסנו, המסעדה הייתה מלאה בחיילי גולני רעבים, שבטח קיבלו אפטר ורצו לנשנש משהו ככה בשביל הכיף, וסעדו את נפשם כאילו אין מחרתיים.

אז מה חדש? שאלנו את נדב ליכטנשטיין, מבעלי המקום. "טוב ששאלתם" אמר נדב, וסיפר לנו על מנת קרפצ'יו הפוך – פרוסות סינטה בשמן זית, לימון וגבינת פרמז'ן מגורדת עם עלי בייבי; ועל הפוטטו נאצ'וס – חטיפי נאצ'וס ביתיים מוגשים ברוטב סלסה פיקנטית (ומי שמצליח לעצור את עצמו מלאכול אותם לפני שהקערה נגמרת – הבירה עליי); וגם על הקאסדיות המיוחדות, שהן בעצם טורטיות במילוי גבינות, בשרים, פלפלים, והיד עוד נטויה.

"הכל סבבה" אמרתי, תוך כדי אתנחתת נשימה בין נאצ'ו לקרפצ'יו, "אבל חשבתי שאוכלים פה המבורגרים".
"אז הגעת למקום הנכון" אמר נדב, והציע לנו המבורגר תוצרת בית העשוי מהצלעות הראשונות של האנטריקוט שמתחברות עם הצוואר (כנראה שהם יודעים למה הם בוחרים דווקא את החלק הזה, לי זה סתם נשמע מגניב), דבר הנותן לבשר טעם עמוק וחזק.

החלטתי להצטנע ולבקש את ההמבורגר הקטן ביותר במשקל 170 גר', אך מיד נדב הביט בי בפנים של קצב שמישהו זה עתה ביקש ממנו לפרוס לו סטייק במכונה של הנקניקים. "אני מוציא לך 230 גר'" אמר נדב, ואני, שוב, לא הבעתי התנגדות נחרצת.

כשההמבורגר הגיע ידענו לשם מה באנו, כי הכל מסביב טעים, והמסעדה מעוצבת כמו בר אמריקאי עם תאורה עמומה, ומציעה גם משקאות מכל הסוגים לבילוי עם המשפחה, החברה או עם החבר'ה,

אבל מה שבאמת חשוב זה שההמבורגר עצמו טעים, ואת זה אכן הרגשנו ב'מיט בול'.
גם המחירים משתלמים (32 ₪ להמבורגר 230 גר') והאווירה מיוחדת.

אבל זה עוד לא הכל. לא הספקנו לנשום, וכבר חטפנו זעזוע מוח. ולא, אני לא מתכוון במובן הפיסי (אם כי היינו די קרובים), אלא לקינוח שמורכב משני כדורי גלידה קפואים ומטוגנים בציפוי טמפורה, השוחים בים של שוקולד.
כאשר חודרים מבעד לטמפורה ומגיעים לגלידה, היא מייד נמסה ונשפכת אל ים השוקולד מבלי שאני מספיק לאכול ממנה. "זה כל הקטע!" אומר לי איציק, ואם הוא אומר אז מה, אני אתווכח איתו?

אז מה היה לנו? עזבו את הכל, קודם כל המבורגר טעים, תוספות שאי אפשר להפסיק לנשנש ואווירה מיוחדת. ואם אמרתי שמאה זה לאלוהים – אני רק מקווה שאלוהים לא צמחוני.


'מיט-בול' גריל בורגר
רח' משה בקר 11 אזור תעשייה ישן ראשון לציון.
טל. 03-9646468
שעות פתיחה: א'-ד' 11:30-1:00, ה' 11:30-3:00, ו'- 20:00-3:00, שבת- 13:00-3:00

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר