תפריט חדש במסעדת הנמל 24 בחיפה

מסעדת השף הראשונה של חיפה "הנמל 24", מציגה תפריט חדש. המסעדה, הבנויה מחדרים שונים ומגוונים מציעה מנות חדשות אשר מבוססות על פירות ים ודגים בשילובים יצירתיים ועזי טעם עם ירקות שורש, ערמונים, אגוזים ותבלינים חמים. המנות מוכנות במגוון טכניקות מהמטבח הצרפתי עם נגיעות מהמטבח האיטלקי והים תיכוני

מסעדת השף הראשונה של חיפה "הנמל 24", מציגה תפריט חדש. המסעדה, הבנויה מחדרים שונים ומגוונים מציעה מנות חדשות אשר מבוססות על פירות ים ודגים בשילובים יצירתיים ועזי טעם עם ירקות שורש, ערמונים, אגוזים ותבלינים חמים. המנות מוכנות במגוון טכניקות מהמטבח הצרפתי עם נגיעות מהמטבח האיטלקי והים תיכוני.

על המנות החדשות אמון השף רן ראש, בוגר בית הספר של Paul Boucuse, בליון שבצרפת, עבד במסעדת "La Belle Otero" (מסעדת שני כוכבי מישלן) בריביירה הצרפתית של קאן ולאחר מכן היה שף ראשי ב"Au gre des Saisons" בפאתי פריס. בארץ, עבד עם היינן אנדריי סואידן ב-special reserve.
מהתפריט החדש:

טונה אדומה בקראסט גרגרי גד על קרפצ'יו סלק בכבישת ליים וחומץ ג'ינג'ר (44 שקל); קיפודי ים, מולים שרימפס וקלמארי על ז'וליאן ירקות שורש, בזביון שרדונה וזעפרן (58 שקל); פילה בס צלוי בשמן זית, פירה ערמונים, רגו של חציל ועדשים (98 שקל); צלעות טלה, רטטוי וטארט שום בציר טלאים טרגון וכוכבי אניס (118 שקל); ערמונים על בצק אגוזי לוז בטוויל ברנדי ושקדים (36 שקל).


השף רן ראש הינו בוגר בית הספר של Paul Boucuse, בליון שבצרפת, עבד במסעדת "La Belle Otero" (מסעדת שני כוכבי מישלן) בריביירה הצרפתית של קאן ולאחר מכן היה שף ראשי ב"Au gre des Saisons" בפאתי פריס. במיזם החדש, מסעדת "הנמל 24" מבטיחים מסעדת "הנמל 24" הינה מסעדת הגורמה של חיפה שנפתחה לאחרונה במבנה טוסקני מרהיב. המסעדה מציעה תפריט המושפע משיטות הבישול של המטבח הצרפתי, ומכיל נגיעות מהמטבח האיטלקי והים תיכוני. בעלי המסעדה גיא אביטל ורן ראש "מבטיחים חוויה תרבותית וקולינארית חדישה בעיר חיפה, עם שילוב נכון של אווירה, עיצוב ואוכל משובח.".


הנמל 24
העיר התחתית, חיפה
טלפון : 04-8628899
שני עד שבת
12:00 – 24:00

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר