תפריט חדש בסרגוס

מסעדת "סרגוס" התל אביבית מציגה תפריט חדש ובו מגוון מנות. בתפריט החדש שולבו מנות פתיחה המלוות את תפריט האלכוהול, ויוצרות יחד את הצעת הבילוי של המסעדה

מסעדת "סרגוס" התל אביבית מציגה תפריט חדש ובו מגוון מנות.
בתפריט החדש שולבו מנות פתיחה המלוות את תפריט האלכוהול, ויוצרות יחד את הצעת הבילוי של המסעדה.

התפריט החדש מחולק על פי חומרי הגלם מהם עשויות המנות, ומציג מנות בשר, דגים ופירות ים, פסטות וכריכים, וזאת כאמור לצד מנות הפתיחה והמנות הראשונות.

התפריט מבוסס על חומרי גלם ים-תיכוניים: פירות ים, בשר משובח, ירקות טריים ודגי ים.
לצד המנות החדשות בתפריט ימשיכו להציע ב"סרגוס" מבחר מהמנות המוכרות של המסעדה.

הצצה לתפריט החדש:
סלט אטריות אסייתי עם ירקות שורש, ג'ינג'ר ועשבי תיבול בווינגרט אסייתי (19 שקל); מטיאס כבוש עם עירית ושמן זית (19 שקל); סרדינים כבושים על ברוסקטה עם פלפל קלוי ושום קונפי (25 שקל); מוחיטו שרימפס, רום לימון ונענע (29 שקל); קלאמרי מטוגן ברוטב איולי פיקנטי ולימון (29 שקלים); סלט קלאמרי עם שומר, עגבניות, בצל סגול וכוסברה (22 שקל); שרימפס ביין לבן, חמאה ושום, עם עגבניות קלויות ועלים יפניים (78 שקל); כבד עגל עם פטריות פורטבלו וכרישה בציר בקר ופורט (64 שקל).

לצד המנות מציע התפריט מגוון יין בכוסות, על פי בחירתו של גיא אדלר (שמש), מבעלי "סרגוס" והברמן הראשי של המסעדה, במחיר של 29-45 שקל לכוס, וכן קוקטיילים שמשתנים מדי יום ב-29 שקל.

"סרגוס" הפתוחה 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, ומציעה תפריט המתאים את עצמו למקצבים המשתנים של היום: הבוקר נפתח ברוגע מושלם עם ארוחת בוקר, קפה משובח ומאפים טריים; בצהריים מארחת "סרגוס" מפגשים עסקיים לצד מנות הדגל של המקום; עם בוא הערב מגבירים ב"סרגוס" את הקצב לבילוי צבעוני, חושני ומלא טעמים; ובלילה – "סרגוס" של השעות הקטנות מתעוררת לחיים ומציעה אווירת צ'יל-אאוט אינטימית וארוחות שחיתות.


סרגוס בר ומסעדה
רח' המלאכה 8 (סמוך לצומת מעריב) תל אביב
טל. 03-5615121

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר