תפריט חדש למסעדת אוקטגון בנהלל בניצוחו של השף יוסי שרף

התפריט מבטא את הקונספט החדש של המסעדה: שיתוף פעולה הדוק עם חקלאי עמק יזרעאל המספקים למסעדה תוצרת חקלאית מקומית טריה יומיום

מסעדת אוקטגון בנהלל חונכת תפריט חדש בניצוחו של השף יוסי שרף שהגיע למסעדה ושאב השראה מאופיו הכפרי של האזור. שרף ורקח תפריט עונתי-מקומי המורכב מהתוצרת המקיפה את המסעדה, ומניח יסודות למטבח מקומי חדש.

התפריט נשען על שיתוף פעולה הדוק עם חקלאי האזור המספקים ל"אוקטגון" תוצרת חקלאית טרייה יומיום. הדגש בתפריט הוא על ירקות ודגים, לצד מנות בשריות שהקנו למסעדה מוניטין.

שף יוסי שרף אומר: "השתדלתי לבטא את הכמיהה שלי לחיבור שורשי לאדמת העמק, ולנצל את כל השפע שיש לזו להעניק באמצעות מנות פשוטות ומלאות טעם אמיתי. אני עושה שימוש בירקות וירקות שורש, וסביבם מרכיב מנות משולבות עם בשר, דגים ופירות ים. אני מאמין שהשילוב המנצח של תוצרת חקלאית מקומית יחד עם יצירתיות קולינרית ותשוקה אמיתית להוויה המקומית, הם אשר יבדלו אותנו כמסעדה לאורך זמן."

מחלונות המסעדת, השוכנת במבנה עץ ייחודי ומתומן הצמוד למטע פקאן, נשקפים נופיו של עמק יזרעאל, המשופע בשדות של גידולים חקלאיים שונים, מטעי זיתים ושקדים.
בין הגורמים המספקים למסעדה תוצרת חקלאית מקומית: משק כמל יבולים ממושב היוגב המספק ירקות ירוקים ומיגוון גידולי שדה, בשר הברווזים של נפתלי מכפר ברוך, ירקות אורגניים מהמשק של איריס בן צבי מכפר יהושע, ועוד.

בין המנות בתפריט:
ראשונות: סלט איכרים המורכב מריג'לה, עגבניות קונפי, זיתי קלאמטה ומוצרלה בתוספת לחם אבוד בשמן זית (49 שקלים), מאפה שרימפס ופלפל קלוי מגולגלים בבצק פילו על מצע קרם חצילים שרופים (38 שקלים),ושקדי עגל צרובים במחבת עם בצלצלי פנינה על ראגו עדשים בציר בקר (41 שקלים).
עיקריות: פסטה רחבה עם פטריות פורציני וירקות שורש צלויים, בחמאת עגבניות וחומץ שרי (59 שקלים), פילה מוסר על קנלוני שרימפס,פרמז'ן ועגבניות צלויות
(89 שקלים), ברווז העמק: שוק קונפי וחזה צרוב על ירקות שורש מזוגגים בציר ברווז (95 שקלים), אנטריקוט עם תפוחי אדמה מושחמים ושום צלוי בציר בקר
(129 שקלים).
קינוחים: מאפה ריבת בצל (34 שקלים), גלילת שוקולד במינסטרונה פירות יער עם גלידת וניל עוגיות (35 שקלים), קרם ברולה שוקולד לבן עם פום חם של שוקולד מריר וברנדי (35 שקלים).

 
מסעדת אוקטגון
בכניסה למושב נהלל
טל. 04-6415333

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר