תפריט חורף חדש באורקה

קלם צ'אודר, נתחי פילה עם ניוקי ופצפוצי בשר קלוי, קנלוני פטריות ושרימפס, מוס ג'נדויה וקרמל בננות ועוד..

תפריט הערב של אורקה מתעדכן עם 12 מנות חדשות, חורפיות ומרתקות שבנה השף ערן שרויטמן.

חמש מנות מצטרפות לראשונות: קלם צ'אודר – מרק בנוסח ניו-אינגלנד, עשוי ירקות שורש טחונים, צדפות "קוקל", חלב, שמנת וגבינת צ'דר. מוגש עם טורטליני במילוי ברי ובצל מטוגן ועם קרקר דק שעליו טרטר דניס ופפריקה אדומה (65 שקל), קנלוני פטריות ושרימפס – צינורות פסטה ממולאים במחית ארטישוק, שרימפס קצוץ ופטריות פורצ'יני. מוגשים עם רוטב כרובית, ביצי שרימפס ונבטי צנונית (58 שקל), טורטליני של זוקיני עם קרם צ'דר – המתאימה גם לצמחונים (48 שקל), ריזוטו מח עצם (54 שקל) וברוסקטה של סינטה מעושנת עם ממרח עגבניות מיובשות ואיולי (48 שקל).

אל המנות העיקריות מצטרפות שתי מנות בשר חדשות: נתחי פילה עשויים בגריל עם רוטב ציידים, ניוקי ופצפוצי בשר קלוי (128 שקל) וקציצות טלה על הגריל עם לפת צלויה בתנור ממולאת בבשר זנב שור שבושל זמן ארוך בציר ירקות (108 שקל) ושתי מנות דגים חדשות – פילה דג על הגריל עם ריזוטו חצילים ורוטב ברי (102 שקל) ופילה דניס על הגריל עם טפנד וקרם תפוחי אדמה (106 שקל).

גם הקינוחים מתעדכנים עם מוס ג'נדויה עם טופי בננה ונשיקות מרנג איטלקי (42 שקל) ועוגת גבינה עם סירופ ורד הבר – עוגה אפויה מגבינת מסקרפונה ושמנת המוגשת עם סירופ מפרחי היביסקוס וקצף שוקולד לבן (38 שקל) ושטרודל תפוחי עץ ברוטב שזיפים וקצפת וניל (38 שקל).

אורקה, ממסעדות העילית המובילות בישראל, נבחרה ע"י המגזין היוקרתי traveler כאחת מ- 66 המסעדות הטובות בעולם, מומלצת תדיר ע"י עיתונים מובילים בעולם ונבחרה החודש למסעדת השנה של מפה . אורקה, הממוקמת בלב תל אביב, בבנין באוהאוס ייחודי משנות השלושים מגישה מטבח עילי עם דגש על פירות ים ודגים באוריינטציה צרפתית ומציגה שילוב מדויק של יצירתיות, איכות ואלגנטיות.


שני – שבת: 01:30 – 19:30 , 15:30 – 12:30; עסקיות: שני – שבת 15:00 – 12:30
03-5665505

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר