תפריט חורף חדש בקפה comme il faut בנמל

תפריט חורף בריא ומושחת בקפהcomme il faut בבית בנמל, אשר בימים אלה גם מעוצב מחדש עבור חודשי החורף. לקוחות הקפה המעוניינים בכל זאת להתענג מן האוכל והיין קרוב אל הגלים על הטיילת הקסומה מעץ יכולים להתעטף בשמיכות הצבעוניות והעוטפות המוגשות לבאי המקום

תפריט חורף בריא ומושחת בקפהcomme il faut בבית בנמל, אשר בימים אלה גם מעוצב מחדש עבור חודשי החורף. לקוחות הקפה המעוניינים בכל זאת להתענג מן האוכל והיין קרוב אל הגלים על הטיילת הקסומה מעץ יכולים להתעטף בשמיכות הצבעוניות והעוטפות המוגשות לבאי המקום.

תפריט החורף כולל מנות מגוונות ביניהן: מוצרלה בופאלו עם סלק אפוי, תמרים אורגניים, נבטי צנונית וגרעיני דלעת; קלמרי צרוב על עדשים שחורות, חציל קלוי, וטחינה ורשאד; סלט טונה צרובה עם עלים ירוקים, אבוקדו, תפו"א זעיר, עגבניות שרי, בצל ירוק בוינגרט צלפים; פילה דג אפוי בנייר עם דלעת, שומר וכרישה ביין לבן ולימון כבוש; ריזוטו ירוק עם פול, אפונה ונענע; פרגית צלויה עם ארטישוק ירושלמי, עגבניות צלויות, בצל, שום אפוי ופירה שורשים כתום; שניצל תנור מצופה קשקבל עם פירה שורשים כתום ומנגולד, עגבניות ולימון כבוש; סלט חזה עוף קר עם שומר, צנוניות וקולורבי בחומץ שרי, שמן זית וזעתר; קערה גדולה במיוחד של מולים מרינייר עם צ'יפס תנור; ומרק אפונה אורגנית עם חזה עוף מעושן ופרמזן.

התפריט שואל מושגים מעולם האופנה, והמנות מופיעות בגדלים large, medium ו-small. אין בו את החלוקה הסטנדרטית למנות ראשונות ומנות עיקריות, אלא מנות המבוססות על גודל/ מספר הסועדים.

שחיתות מענגת במיוחד צפויה לאוכלי הקינוחים: קינוח שוקולד מושחת הכולל קרפ שוקולד חם, פאי קרמל ופירות מלווים במשקה שוקולד אלכוהולי חם; קרפ שוקולד חם עם גלידת וניל ובננה בסוכר חום שרוף וג'ינג'ר וקפה עם כפית תחתית בראוניז, קרם קפה וקצף חלב. הקפה מציע ארוחות בוקר מקוריות ובר מיצים טבעיים הנסחטים במקום, ביניהם מיץ מגויאבה, אנונה ותפוח טרופי, חמצמץ, מתוק וריחני.

את הקפה מנהלת לימור אורן-מזרחי. השפית הינה הדסה וולף (לשעבר מסעדת ארניה).

שעות הפתיחה של Comme il faut café: ראשון- שבת: 9:00- עד אחרון הלקוחות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר