תפריט נודלס וסושי במועדון הקצינים של ג'ירף

תפריט הסושי והנודלס החדש מזכיר את המנות המוכרות של רשת ג'ירף, ולוקח את המטבח האסיאתי צעד אחד קדימה. מנות הדגל זוכות לגרסא מעודכנת (למשל הסלט התאילנדי המרענן והצבעוני), ואליהן מתווספים טעמים מהמטבח הסיני, כמו עוף חמוץ-מתוק

"מועדון הקצינים של ג'ירף" ברחוב הארבעה בתל אביב, הנה התפתחות של רשת ג'ירף, וממוצבת כמסעדה אסיאתית-ניו יורקית, שמגישה מטבח צבעוני ועז טעמים.

תפריט הסושי והנודלס החדש מזכיר את המנות המוכרות של רשת ג'ירף, ולוקח את המטבח האסיאתי צעד אחד קדימה. מנות הדגל זוכות לגרסא מעודכנת (למשל הסלט התאילנדי המרענן והצבעוני), ואליהן מתווספים טעמים מהמטבח הסיני, כמו עוף חמוץ-מתוק.

בתפריט הנודלס: אטריות פירות ים – אטריות ביצים עם קלמארי, שרימפס ומולים טריים ברוטב קארי עוקצני וחלב קוקוס (54 ₪); Veg Veg – אטריות ביצים רחבות עם מחית פטריות משלושה סוגים, בוקצ'וי, אספרגוס ושעועית ירוקה ( 39 ₪); ומנות דגל: הקיסרית החדשה – אטריות ביצים מקמח מלא עם עוף, חזיר ובייקון וירקות ירוקים ( 45 ₪) והמנה הפיליפינית – אטריות ביצים עם נתחי עוף בקארי, בצל ירוק ובוטנים ברוטב חלב קוקוס חריף (39 ₪).

בתפריט הסושי החדש: רול סלמון סקין – רול insideout של סלמון סקין, גזר כבוש ומלפפון (29 ₪ ל- 8 יחידות), ספיישל טמאקי – שלושה קונוסים עם סלמון ואבוקדו מתובלים במיונז ועירית קצוצה (48 ₪); ספייסי טונה – רול עטוף סויה, עם טונה ומיונז חריף (32 ₪ ל- 8 יחידות); ורול שרימפס טמפורה – רול insideout עם שרימפס טמפורה ואבוקדו (34 ₪ ל- 6 יחידות).


מועדון הקצינים של ג'ירף
רח' הארבעה 21 ת"א
טל. 6851155 – 03

א' – ש' 1:00 – 12:00

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר