תפריט סתיו במסעדת אידה וביסטרו איד'לה בנהריה

המסעדה שוכנת בקצה שדרות הגעתון בנהריה, קרוב לים, במבנה שהיה ביתו של ראש העיר הראשון גרשון טץ – ועל שם רעייתו, אידה, קרויה המסעדה

"אידה" וביסטרו "איד'לה" הסמוך מתמחים בבשרים, דגים ופירות ים, מחומרי גלם מהגליל ונגיעות מהמטבח הערבי והישראלי.
המסעדה שוכנת בקצה שדרות הגעתון בנהריה, קרוב לים, במבנה שהיה ביתו של ראש העיר הראשון גרשון טץ – ועל שם רעייתו, אידה, קרויה המסעדה.

בתפריט סתיו במסעדת אידה וביסטרו איד'לה בנהריה, ישולבו מנות המוגדרות כבעלות אקלים סתווי, תפריט טעמים נהרייני לזוג ותפריט מרקים מתחלפים לבחירה בביסטרו "איד'לה" הסמוך. 
שף המסעדה, שי שמואלי (פינליסט בגמר "קרב סכינים 3" בערוץ 10), אומר כי אלה "מנות של תבשילים כבדים יותר וחמים, פחות משחקים של חם קר כפי שהגשנו בקיץ".

בין המנות החדשות בתפריט הסתיו: חזה עוף בעישון ביתי על מצע פריקי רוטב דבש לימון, קאסולה – חומוס עם נתחי בקר ונקניקיית עגל, ניוקי תפו"א בליווי פירות ים ברוטב עגבניות צלויות ופלפלים קלויים, טרטר סלמון עם מוס אבוקדו וג'לי אשכולית אדומה, כבד עגל בציפוי פריך על סלט עדשים וירקות שורש.
מנות שישודרגו: דג ים עם קרם גזר וחלק קוקוס, מניפת סינטה עם טבעות בצל ברוטב פלפלת.
לקינוחים הקבועים יתווספו קרמבל אגסים עם קרם וניל, טארט שוקלד מריר ומוס בלגי, כנפה גבינת עיזים עם אגס ביין ופיסטוק. כל הקינוחים הם תוצרת בית ונאפים במקום.

"תפריט טעמים נהרייני" חדש יציע 5 מנות מאזטים לבחירה מתוך כ- 20 מנות שונות ב- 150 ₪ לזוג. בין המנות: רוסטביף חמוצים בייתים וחרדל, סיגר שרימפס, קציצות טלה על טחינה, בנדיקט עם בריוש וסלמון כבוש.

ביסטרו "איד'לה" מעוצב בסגנון בית תה, כפרי ואינטימי באמצע העיר. במקום ניתן לרכוש חליטות צמחים שונות, גבישי סוכר, ריבות בוטיק וליקרים. לכבוד הסתיו שף שמואלי מציע לאורחי "איד'לה" תפריט מרקים – שלושה מרקים משתנים על בסיס יומי לבחירה כמו בצל, פטריות, עגבניות, בטטות ועוד, ב- 32 ₪.

ניתן לשבת גם בחוץ או לסעוד בחדר הפרטי של "אידה". ניתן לערוך במקום אירועים פרטיים. בסמוך למסעדה חנייה בשפע.

מסעדת שף "אידה" וביסטרו "איד'לה"
שד' הגעתון 48 נהריה
טל. 04-9513444
אתר 
"אידה": א'-ש' 12:00 23:00
"איד'לה": א'-ש' 10:00 – 23:00
ארוחות עסקיות בימים ב'-ה' 12:00- 17:00 (מחיר עסקית: 75 ₪)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר