תפריט סתיו חדש באורקה

ריזוטו סרטנים עם קצפת טימין, מרק תירס עם מח עצם, דג אפוי בנייר עם גבינת פטה וממרח עגבניות מיובשות, פילה בקר עם פריקאסה של פטריות ומנה לשניים של טעימות לבנות: כל אלה בתפריט הסתיו של אורקה

עם בוא החורף, תפריט אורקה מתרענן עם טעמים חדשים ומציע מגוון מנות חדשות שבנה השף ערן שרויטמן. המנות החדשות יופיעו לצד המנות האהובות כגון רביולי החלמון ובשר הסרטנים, קרפצ'יו קוקי סט. ז'אק , סיר ברזל של דג ים מעושן וירקות שורש ועוד, שנשארות כמובן בתפריט.

למנות הראשונות מצטרפות: ריזוטו סרטנים עם קצפת טימין (54 שקל) , מרק תירס עם מח עצם (45 שקל) וטורטליני ארטישוק בחמאת טימין (46 שקל) גם מנת הקפוצ'ינו חצילים החורפית חוזרת לתפריט.

למנות העיקריות מצטרפות: דג אפוי על מלח גס עם רוזמרין וקרם תפוחי אדמה (96 שקל), דג אפוי בנייר עם גבינת פטה וממרח עגבניות מיובשות (98 שקל) ופילה בקר עם פריקאסה של פטריות (132 שקל).

לקינוחים מצטרפת מנה לשניים של טעימות לבנות. קינוח חדש של מבחר מעדני שוקולד לבן: בוואריה של גבינת מסקרפונה ושוקולד לבן על מצע קדאיף; מלבי קרם ליצ'י ושוקולד לבן; טרילוגיית פרלינים של שוקולד לבן ותבלינים: טימין, רוזמרין וג'ינג'ר מסוכר; פרלין שוקולד לבן, ערמונים וקלואה; פרלין שוקולד לבן גנדויה דבש; טרפלס שוקולד לבן, קוקוס ובייליס; טרפלס שוקולד לבן, צימוקים ורום. כולם עשויים במקום, בעבודת יד. (54 שקל)

אורקה, מסעדה-בר המתמחה במנות מקוריות ומפתיעות של דגים ופירות ים, שף המסעדה הוא ערן שרויטמן, שזכה בעבר בתואר תגלית השנה מטעם מדריך ה"גו-מיו".

אורקה ממוקמת בלב תל אביב, ברחוב נחלת בנימין פינת אחד העם
שני – שבת: 01:30 – 19:30 , 15:30 – 12:30
עסקיות: שני –שבת 15:00 – 12:30

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר