תפריט עסקיות חדש בביסטרו בנג'מין סיגל

בייבי קלמרי צרוב בפלאנצ'ה על סלט חומוס הודי, מדליוני גבינת עיזים בפנקו ופקאן, ריזוטו פטריות וכמהין. כל אלה ועוד בתפריט העסקיות החדש ממטבחו של השף צדוק לביא

ביסטרו "בנג'מין סיגל", משיק תפריט עסקיות חדש לקראת עונת החורף. תפריט הצהריים יוגש בימים א'-ה' בין השעות 12:00-17:00 ויהווה אלטרנטיבה ראויה לארוחת צהרים איכותית במחירים ידידותיים. התפריט העסקי כולל מגוון מנות ראשונות ועיקריות לבחירה, במחירים הנעים בין 65 -89 ₪ בשילוב כוס יין או מבעבע במחיר מוזל.

במנות הראשונות ניתן למצוא מנת פרחי כרובית ברוטב קארי, חלב קוקוס ופלפלים, מנת בייבי קלמרי צרוב בפלאנצ'ה על סלט חומוס הודי, מנת מדליוני גבינת עיזים בפנקו ובפקאן ומנות נוספות. במנות העיקריות מוצעות מנת סלמון אפוי בשומשום וסאבי על אורז יפני, מנת המבורגר סכין מזלג עם פורטובלו ברוטב רוקפור, מנת דג ים עם שמן זיתים שחורים, מנת סינטה מיושנת ועוד מטעמים ממטבחו הקלאסי, בעל טוויסט הפיוז'ן של השף צדוק לביא.

ביסטרו בנג'מין סיגל משלבת בין הטעמים הקלאסיים של העולם הישן לטעמי העולם החדש. התפריט החדש של השף צדוק לביא משלב טכניקות בישול צרפתיות, ים תיכוניות ונגיעות אסייתיות, מקוריות וחדשנות. התפריט מבוסס על חומרי גלם משובחים הנרכשים מידי יום על מנת ליצור תפריט עשיר, מגוון ומוקפד.

בנג'מין סיגל
מגדל האופרה, הרברט סמואל 60, ת"א
טל. 03-5166224

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר