תפריט עסקיות חדש במסעדת מאיה: 40 עד 70 ש"ח

מסעדת 'מאיה' צירפה לשורותיה את השף אלון ראובנפור (לשעבר סו שף מסעדת דקה ושף מסעדת ארנולד), אשר יוצר ב'מאיה' תפריט ים תיכוני מעודכן המשלב את מנות הדגל של המסעדה לצד מנות פרי יצירתו. בין חומרי הגלם ניתן למצוא צלעות טלה, פירות ים, ארטישוק איטלקי, חצילים, ועוד טעמים מקומיים

מסעדת 'מאיה' צירפה לשורותיה את השף אלון ראובנפור (לשעבר סו שף מסעדת דקה ושף מסעדת ארנולד), אשר יוצר ב'מאיה' תפריט ים תיכוני מעודכן המשלב את מנות הדגל של המסעדה לצד מנות פרי יצירתו. בין חומרי הגלם ניתן למצוא צלעות טלה, פירות ים, ארטישוק איטלקי, חצילים, ועוד טעמים מקומיים.

עתה מציע אלון תפריט עסקיות חדש הבנוי מקומבינציות של מנות ראשונות ועיקריות שונות לבחירה, במחירים מדורגים החל מ-40 ₪, 50 ₪, 60 ₪ ועד 70 ₪.

בעסקית ב- 40 ₪ ניתן למצוא בראשונות: חציל קלוי מהגריל מוגש עם רוטב טחינה, שמן ועירית; עלי גפן ברוטב יוגורט ותרד. לעיקריות: לחמעג'ון – מאפה בצק עם בשר טחון , בצל סגול, פטרוזיליה, צנוברים ורוטב טחינה; כבדי עוף ברוטב יין אדום ובצל לצד פירה תפוחי אדמה.

עסקית 50 ₪ כוללת בראשונות: טרין ירקות קלויים שמוגש עם רוטב יוגורט ושמן זית; פטה גבינות מוגש עם צנים וממרח זיתים שחורים. בעיקריות: פנה פסילאקיס ברוטב יין לבן עם עגבניות שרי, פטריות, תרד, זיתים שחורים, קונפי שום וגבינת פטה; חזה עוף על הגריל ברוטב ים תיכוני מוגש עם אורז.

בעסקית 60 ₪ מוגשות מנות ראשונות כמו קרפצ'יו סינטה, קלמרי מטוגן בציפוי פריך ואיולי. בעיקריות: קבב "עלי נאזיק" מבשר בקר וטלה המוגש על סלט חצילים ועגבניות עם טחינה ירוקה; מדליוני פרגית במילוי תרד; חזה אווז מעושן, ;בצל מאודה ופטריות – מוגש על פירה ברוטב ירקות שורש.

למזמינים מהעסקית ב-70 ₪ מוצעות מנות ראשונות כמו בורק "דולמה בחצ'ה" ברוטב טחינה ירוקה ופיסטוקים ופלפל קלוי, ממולא גבינת עזים וקשקבל טורקית. בעיקריות: פטוצ'יני פירות ים ברוטב ברנדי, שום ושמנת; פילה בורי המוגש עם חציל קלוי, תרד, עגבניות שרי וגבינת פטה; צלעות טלה ברוטב שמן זית וגרידת לימון מוגשות על אורז עם שעועית אדומה, גזר ובצל.

למזמינים מתפריט העסקיות מוצע תפריט קינוחים המוגשים עם קפה ב-25 ₪: פרפה חלבה מטוגן עם גלידת אגוזי לוז, שערות חלבה ורוטב שוקולד, עוגת גבינה עם עלי פילו ושקדים ברוטב פירות יער. 

מאיה
רח' יד חרוצים 13, תל אביב
טל. 03-6335355

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר