תפריט ערב חדש ברשת פאפאגאיו

רשת מסעדות פאפאגאיו מציגה לקראת הקיץ תפריט ערב חדש, הכולל את השולחן הברזילאי המוכר עם מנות ותיקות ומנות חדשות, כולן על טהרת הבשר

רשת מסעדות פאפאגאיו מציגה לקראת הקיץ תפריט ערב חדש, הכולל את השולחן הברזילאי המוכר עם מנות ותיקות ומנות חדשות, כולן על טהסינטה פידלוט 300 גרם בזיגוג שום, דבש ורוזמרין עם שום אפוי. צילום: בועז לביארת הבשר. 

 הצצה לתפריט מגלה מנות חדשות דוגמת: סינטה פידלוט 300 גרם בזיגוג שום, דבש ורוזמרין; קרפ'ציו פילה בקר עם שמן זית, לימון ואגוזי מלך מקורמלים; לאוהבי הראשונות: חציל קופה קבנה עשוי בגריל ומוגש עם סלסת פלפלים, עגבניות שמש ועשבי תיבול, לצד מנות ותיקות: המבורגר פאפאגאיו 300 גרם; אנטריקוט 300 גר' מובחר ומשוייש ועוד.

השולחן הברזילאי עומד במרכז חוות פאפאגאיו ובמרכז התפריט החדש. לכבוד הקיץ, פאפאגאיו מציעה ארוחת בשרים לכל השולחן. מתחילים בראשונות: "סאלאדה דה קאזה" ולחם תנור חם, משם ממשיכים לבשרים, העשויים על גבי שיפודי ענק ברזילאים ומוגשים לשולחן בצורת ה- "אספטו קוהידו". לכל סועד בשולחן מוגשים מספר פעמים כל הבשרים: סינטה, פרנגו, אנטריקוט, קבב טלה, כנפי עוף, צ'וריסוס, פרגית וקוסטלה.

לצד תפריט הערב החדש, מתכננת רשת פאפאגאיו להציג בקרוב גם תפריט קוקטיילים, בניחוח אקזוטי של קיץ, שיכלול קוקטיילים על טהרת פירות טרופיים בנגיעות מקומיות וקריצה ברזילאית. 

 
http://www.papagaio.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר